Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14488
Συγγραφέας: Κυρτσίδης, Θωμάς
Τίτλος: Διαδικτυακά συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης. H περίπτωση της πλατφόρμας MOODLE για την υποστήριξη της εκπαίδευσης.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Γεωργιάδης, Χρήστος
Περίληψη: Ο λόγος για τον όποιο διεκπεραιώνεται η συγκεκριμένη εργασία είναι ότι, βρισκόμαστε σε μια εποχή που βιώνουμε την έκρηξη της γνώσης και της πληροφορίας η πρόσβαση σ’ αυτή, λόγω του διαδικτύου, κάθε άλλο παρά δύσκολη είναι, έτσι, δημιουργείται η ανάγκη για την αποτελεσματική διαχείρισής τους, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος γρήγορα και άμεσα να αποκομίσει τις γνώσεις που τον ενδιαφέρουν την συγκεκριμένη χρονική περίοδο “just in time”. Η παραδοσιακή διδασκαλία, πρόσωπο με πρόσωπο (Face to Face), όπως συνηθίζεται να λέγεται, δείχνει να μη μπορεί να ανταπεξέλθει στις σημερινές ροές πληροφοριών. Στο προσκήνιο έρχεται, την αδυναμία αυτή, να την καλύψει η «Ανοικτή Εξ Αποστάσεως Εκπαίδευση» (ΑεξΑΕ) με την έκφραση, «Οπουδήποτε, Οποιαδήποτε ώρα» (“anywhere, any time”). Στην προσπάθεια αυτή για την υλοποίηση της ΑεξΑΕ σημαντικό ρόλο παίζουν η σύγχρονη τεχνολογία και τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης. Η συγκεκριμένη εργασία αρχίζει με μία γενική μελέτη όσον αφορά τα συστήματα ηλεκτρονικής μάθησης και καταλήγει στην ανάπτυξη ενός πρότυπου διαδικτυακού τόπου βασισμένου σε λογισμικό ανοικτού κώδικα. Προσεγγίζει αρχικά τον όρο e-Learning και στην συνέχεια παρουσιάσει τις μορφές της ηλεκτρονικής μάθησης. Διεξάγει μία συγκριτική μελέτη, μεταξύ των δημοφιλέστερων συστημάτων διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης της αγοράς, καταλήγοντας στην επιλογή της καταλληλότερης, σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια. Διεκπεραιώνει την εγκατάσταση της επιλεγμένης πλατφόρμας ενώ αναπτύσσεται και ένα πρότυπο διαδικτυακό μάθημα επίδειξης των δυνατοτήτων της. Σκοπός της είναι να αναδείξει τις δυνατότητες των συστημάτων ηλεκτρονικής μάθησης διαμέσου της ανάπτυξης ενός ολοκληρωμένου πρότυπου ιστοτόπου, και της επίδειξης ενός πρότυπου μαθήματος με συγκεκριμένο αντικείμενο. Τέλος, καταλήγει στο συμπέρασμα της ευρείας διάδοσης των ΤΠΕ (Τεχνολογίες της Πληροφορίας και Επικοινωνίας), ενώ η ωρίμανση αυτών δίνει μεγάλη διαθεσιμότητα επιλογών μορφών και δυνατοτήτων στην ΑεξΑΕ.
Λέξεις Κλειδιά: Συστήματα διαχείρισης ηλεκτρονικής μάθησης
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση
E-learning
Πλατφόρμες e-learning
Συστήματα διαχείρισης εκπαιδευτικού περιεχομένου
Συστήματα διαχείρισης περιεχομένου
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KyrtsidisThomasMsc2011.pdf6.36 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
KyrtsidisThomasMsc2011present.pdfΠαρουσίαση2.22 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons