Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14484
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑνδρονικίδης, Ανδρέαςel
dc.contributor.authorΧατζηγεωργίου, Γεώργιοςel
dc.date.accessioned2011-10-06T07:30:58Z-
dc.date.available2011-10-06T07:30:58Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14484-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτα πλαίσια μιας απόφασης για την αγορά ενός προϊόντος ή την λήψη μιας υπηρεσίας, οι καταναλωτές προβαίνουν σε μια εκτίμηση όχι μόνο των χαρακτηριστικών του προϊόντος ή της υπηρεσίας, τα οποία είναι προφανή, αλλά και των ωφελειών και των αξιών που πηγάζουν από αυτά τα χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, τα χαρακτηριστικά που αναφέρονται σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία σχετίζονται με τις γνώσεις που έχει ο κάθε ένας πάνω σε αυτό το προϊόν/υπηρεσία και οδηγούν σε μια δεδομένη αγορά/κατανάλωση. Οι ωφέλειες/συνέπειες, σχετίζονται με τα πλεονεκτήματα που απολαμβάνει κάποιος από την αγορά/κατανάλωση, ενώ οι προσωπικές αξίες σχετίζονται με τα τελικά κίνητρα και στην ουσία με τους στόχους που επιθυμεί να εκπληρώσει κάποιος. Η Θεωρία Μέσων-Σκοπού είναι ένα εργαλείο σύμφωνα με το οποίο εκμαιεύονται σημαντικές πληροφορίες όσον αφορά αυτές τις τρεις κατηγορίες, οι οποίες με την σειρά τους βοηθούν τους ανθρώπους του Marketing να χαράξουν τις πλέον βέλτιστες στρατηγικές σε θέματα τμηματοποίησης μέσω της κατανόησης των ψυχογραφικών κινήτρων αλλά και αυτών που συνδέονται με θέματα lifestyle, τοποθέτησης μέσω της δημιουργίας των κατάλληλων μηνυμάτων στο μυαλό του καταναλωτή έτσι ώστε το προϊόν/υπηρεσία να αποκτήσει μια «ταυτότητα» ανεξίτηλη και άφθαρτη στο χρόνο και τον ανταγωνισμό, επαναπροσδιορισμού των προδιαγραφών του προϊόντος/υπηρεσίας και εκ νέου σχεδιασμό αν αυτό κρίνεται απαραίτητο και τέλος σε θέματα διεξαγωγής διαφημιστικών εκστρατειών με στόχο να επιτευχθεί ένας αποτελεσματικός τρόπος προσέλκυσης νέων πελατών στα πλαίσια μιας προσπάθειας αύξησης του μεριδίου αγοράς. Μέσω της μεθόδου αυτής, η οποία πραγματοποιήθηκε με κλιμακωτή διαδικασία συνεντεύξεων, διερευνήθηκαν οι συνδέσεις που ενυπάρχουν στον κάθε ένα ερωτώμενο ξεχωριστά προκειμένου να προσδιοριστούν οι επικρατέστερες. Τα αποτελέσματα έδειξαν κυρίως ότι χαρακτηριστικά όπως το σταθερό επιτόκιο και το μεγάλο διάστημα αποπληρωμής είναι αυτά που επιζητούν στην σημερινή ασταθή περίοδο, χαρακτηριστικά τα οποία οδηγούν σε αποτελεσματικότερους οικονομικούς προγραμματισμούς και προσφέρουν το αίσθημα της σιγουριάς, ενώ παράλληλα οι τελικοί στόχοι/αξίες που θέλουν να επιτύχουν οι καταναλωτές σχετίζονται με θέματα που αφορούν την εξασφάλιση της ψυχικής ηρεμίας, της άνετης ζωής και της ευτυχίας.el
dc.format.extent57el
dc.format.extent474459 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΘεωρία μέσων σκοπούel
dc.subjectΤραπεζικό μάρκετινγκel
dc.titleΠοιοτική προσέγγιση των αντιληπτικών διαστάσεων που αφορούν την αξιολόγηση των τραπεζικών υπηρεσιώνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzigeorgiouGeorgiosMsc2011.pdf464.74 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.