Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14476
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑγαλιώτης, Ιωάννηςel
dc.contributor.authorΑνδριώτου, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2011-09-06T06:40:45Z-
dc.date.available2011-09-06T06:40:45Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14476-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.format.extent223en
dc.format.extent1676591 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΑξιολόγηση εγχειριδίωνel
dc.subjectΕγχειρίδιο γλώσσας δημοτικούel
dc.subjectΉπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςel
dc.subjectΕκπαιδευτικά κριτήριαel
dc.titleΑξιολόγηση του σχολικού γλωσσικού εγχειριδίου της Α΄, Β΄& Γ΄ δημοτικού, ως προς τη λειτουργικότητά του για τη διδασκαλία των μαθητών/-τριών με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
AndriotouGeorgiaMsc2011.pdf1.64 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.