Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14409
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜακρίδου-Μπούσιου, Δέσποιναel
dc.contributor.authorΧερκελετζή, Χρύσαel
dc.date.accessioned2011-05-25T06:16:15Z-
dc.date.available2011-05-25T06:16:15Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14409-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανασκόπηση της σχετικής βιβλιογραφίας και η διερεύνηση των αντιλήψεων των μαθητών για τη διδασκαλία των οικονομικών με χρήση διαδραστικών εκπαιδευτικών εφαρμογών. Για το σκοπό αυτό, αναπτύχθηκε μια εφαρμογή διαδραστικών διαγραμμάτων για τη διδακτική ενότητα κρατική παρέμβαση με επιβολή ανώτατης ή κατώτατης τιμής. Το εργαλείο που χρησιμοποιήθηκε για την ανάπτυξη της εφαρμογής είναι το ελεύθερο εκπαιδευτικό μαθηματικό λογισμικό GeoGebra. Εργαλεία της έρευνας ήταν τα γραπτά ανώνυμα ερωτηματολόγια, που συμπληρώθηκαν από τους μαθητές, και ημι-δομημένες συνεντεύξεις, που πραγματοποιήθηκαν με τους μαθητές και τους καθηγητές τους. Η συμβολή της παρούσας έρευνας έγκειται στο συνδυασμό διδακτικής πρότασης με χρήση διαδραστικών διαγραμμάτων και διερεύνησης των αντιλήψεων των μαθητών, μετά την ενασχόλησή τους με την ηλεκτρονική εφαρμογή. Το συμπέρασμα που προκύπτει από τη συγκεκριμένη έρευνα είναι ότι τα μαθηματικά εκπαιδευτικά λογισμικά μοντελοποίησης μπορούν να διευκολύνουν τη διδασκαλία και τη μάθηση των οικονομικών. Σύμφωνα με τις αντιλήψεις των μαθητών, τέτοιου είδους εφαρμογές συμβάλουν στην εμπέδωση της θεωρίας, την κατανόηση της μεθοδολογίας των ασκήσεων και την επίλυση των ασκήσεων. Ωστόσο, λόγω του μικρού μεγέθους του δείγματος τα αποτελέσματα της έρευνας δεν μπορούν να γενικευτούν.el
dc.format.extent132en
dc.format.extent1561147 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΔιδακτική των οικονομικώνel
dc.subjectΔιαδραστικά οικονομικά διαγράμματαel
dc.subjectΕλεύθερο εκπαιδευτικό λογισμικόel
dc.subjectΜαθηματικό λογισμικόel
dc.subjectGeoGebraen
dc.subjectΑρχές οικονομικής θεωρίαςel
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.titleΔιδασκαλία των οικονομικών με χρήση ελεύθερου εκπαιδευτικού λογισμικού: μια εφαρμογή με το εργαλείο GeoGebra στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
CherkeletziChryssaMSc2010.pdf1.52 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons