Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14405
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΑσημόπουλος, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΤύπας, Δημήτριοςel
dc.date.accessioned2011-05-24T10:38:36Z-
dc.date.available2011-05-24T10:38:36Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14405-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ εξέλιξη των τεχνολογιών της πληροφορίας και επικοινωνίας (information and communication technologies) και ειδικότερα του δια-δικτύου (internet) αποτελεί καθοριστικό παράγοντα του σύγχρονου οικονομικού περιβάλλοντος. Οι ηλεκτρονικές εμπορικές εφαρμογές και, κυρίως, η χρήση του διαδικτύου ως χώρου όπου συναλλάσσεται και επικοινωνεί η προ¬σφορά και η ζήτηση προϊόντων και υπηρεσιών, επέφεραν την ανά¬γκη συστηματικής θεώρησης αφ' ενός του ηλεκτρονικού εμπορίου και αφ' ετέρου της εφαρμογής του μάρκετινγκ σε ηλεκτρονικές αγο¬ρές. Στο πρακτικό πεδίο η εμφάνιση αυτής της ανάγκης δεν περιορί¬ζεται στις νέες επιχειρήσεις που δημιουργούνται στο διαδίκτυο, αλ¬λά επεκτείνεται στην πληθώρα των παραδοσιακών εταιρειών που θέ¬λουν να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες του διαδικτύου παράλληλα με την υπάρχουσα εμπορική δραστηριότητα τους. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι η “πληροφορική επανάσταση” ασκεί ήδη πολύ σημαντικές επιρροές στην οικονομία, στα προϊόντα που αγοράζουμε, στην εργασία και γενικότερα στην κοινωνία και στην καθημερινή ζωή μας. Στο πρόσφατο παρελθόν οι συναλλαγές και οι αγορές των καταναλωτών και αντίστοιχα ο πωλήσεις των εμπόρων γίνονταν με καθαρά συμβατικά μέσα. Οι καταναλωτές προκειμένου να αγοράσουν αυτό που επιθυμούσαν ή να δεχτούν μία υπηρεσία έπρεπε να μεταβούν στην έδρα του προμηθευτή των αγαθών ή των υπηρεσιών. Στις μέρες μας ο τρόπος διεξαγωγής των συναλλαγών έχει αλλάξει ριζικά. Ένας από τους νέους και τάχιστους τρόπους εξυπηρέτησης των καταναλωτών είναι το Ηλεκτρονικό Εμπόριο το οποίο αναπτύσσεται ραγδαία στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα με πιο αργούς όμως ρυθμούς. Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να κατανοηθεί τι είναι ηλεκτρονικό εμπόριο, τα χαρακτηριστικά και οι δυνατότητες που παρέχονται πραγματοποιώντας συναλλαγές μέσω αυτού. Αναλύονται επίσης τα πλεονεκτήματα για τις επιχειρήσεις και τους καταναλωτές, τα μειονεκτήματα σε σχέση με το παραδοσιακό εμπόριο και οι κατηγορίες διαφοροποίησης των συναλλαγών. Τέλος, ακολουθεί μια στατική έρευνα που έγινε για την πόλη της Κοζάνης, με τη μορφή ερωτηματολογίου, με σκοπό να μελετηθούν οι προτιμήσεις, η συχνότητα αγοράς των καταναλωτών όσον αφορά το πώς αγοράζουν μέσω internet.el
dc.format.extent100en
dc.format.extent1489571 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectInterneten
dc.titleΣύγχρονες καταναλωτικές προτιμήσεις και νέοι τρόποι αγορών των καταναλωτών με την διείσδυση του ηλεκτρονικού εμπορίου. Έρευνα για την πόλη της Κοζάνης.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορικήel
Appears in Collections:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TypasDimitriosMsc2010.pdf1.45 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.