Τμήμα Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (Δ) Collection home page

Οι διδακτορικές διατριβές προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα. Επιτρέπεται η χρήση τους μόνο για προσωπική μελέτη και έρευνα. Απαγορεύεται αυστηρά οποιαδήποτε χρήση για εμπορικούς σκοπούς.

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 32
Issue DateTitleAuthor(s)
2017Fun and positive experiences in the workplace: effects on job burnout, need for recovery and job engagementΓεωργαντά, Αικατερίνη
2017Emotional and Cognitive Processes in the professional development of medical studentsΔουλουγέρη, Καρολίνα-Ιωάννα
2017Επαγγελματική κινητικότητα: παράγοντες επίδρασης και διαστάσεις διαμόρφωσης του φαινομένου στην ΕλλάδαΜπάτιου, Βασιλική
2016Σύγκριση συνθέσεων μεθόδων και τεχνικών για τη διδασκαλία αριθμητικών συνδυασμών των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκεςΤέλη, Αφροδίτη
2016Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) και στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Εκπαίδευσης (Πα.Κ.Ε.) στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασίαΛεγοντής, Αλέξιος
2016Η χρήση των τεχνολογιών της πληροφορίας και των επικοινωνιών στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση: προϋποθέσεις και προτάσεις για πληρέστερη ενσωμάτωσή τουςΚουκουφίκη, Σταυρούλα
2016Η συμβολή της πρακτικής άσκησης στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση και η σύνδεσή της με την αγορά εργασίας: μια αξιολογική μελέτη περίπτωσης στο πεδίο της εκπαίδευσης ενηλίκωνΠαμπούρη, Αναστασία
2016Η ανατροφοδότηση κατά τη διόρθωση των λαθών του γραπτού λόγου: πεποιθήσεις και πρακτικές των φιλολόγων ΓυμνασίουΖαρκογιάννη, Ευανθία
2015Speech-language problems and learning difficulties in Nepalese children.Thapa, Krishna Bahadur
2015Dementia among health workers: knowledge, practice and obstacles.Pathak, Krishna Prasad
2015Οι διαπροσωπικές σχέσεις των ατόμων με νοητική αναπηρία ως διάσταση της ποιότητας ζωής: μελέτη των απόψεων των γονέων και των ατόμων με νοητική αναπηρίαΠαυλίδου, Ελισάβετ
2015Η ανεξάρτητη διαβίωση των ατόμων με νοητική αναπηρία: μια συνδυαστική μελέτη των απόψεων των γονέων, του εκπαιδευτικού προσωπικού και των νέων με νοητική αναπηρία στην Ελλάδα.Δημητριάδου, Ιωάννα
2014Η φωνοπροσωδιακή δομή της ομιλίας παιδιών προσχολικής ηλικίας με κοχλιακό εμφύτευμα.Μπίνος, Παρασκευάς
2014L’ interaction en cours de francais langue etrangere pour adolescents Grecs-analyse de classes avec ou sans les nouvelles technologies.Αλεξανδρίδου, Βασιλική
2014Προσωπικές και εργασιακές παράμετροι που επηρεάζουν την ετοιμότητα, την κινητοποίηση και την επάρκεια των εκπαιδευτικών πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για περιθανάτια αγωγήΧατζηνικολάου, Σοφία
2013Mindfulness and its applications in overall well-being and education.Λαζαρίδου, Ασημίνα; Lazaridou, Asimina
2014Εκπαιδευτική και παιδαγωγική αξιοποίηση των τεχνολογιών πληροφορίας και επικοινωνίας στη διδακτική της ιστορίας.Βακαλούδη, Αναστασία
2013Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ενηλίκων με πρόβλημα όρασης με τη χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας.Κουστριάβα, Ελένη
2014Επιχειρηματικότητα και εκπαίδευση: η συμβολή των εκπαιδευτικών προγραμμάτων επιχειρηματικότητας στην ανάπτυξη του επιχειρηματικού πνεύματος των νέων στην Ελλάδα.Παπαγιάννης, Γεώργιος
2010Η οργάνωση της μουσικής κατά την ακρόασή της από παιδιά ηλικίας 6-8 ετών: πειραματική μελέτη χρησιμοποιώντας το κομμάτι XXXVII από το έργο «44 παιδικά κομμάτια για πιάνο πάνω σε ελληνικούς σκοπούς» του Γιάννη Κωνσταντινίδη.Κόνιαρη, Δήμητρα
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 1 to 20 of 32

Recent Submissions

Fun and positive experiences in the workplace: effects on job burnout, need for recovery and job engagement

Emotional and Cognitive Processes in the professional development of medical students

Επαγγελματική κινητικότητα: παράγοντες επίδρασης και διαστάσεις διαμόρφωσης του φαινομένου στην Ελλάδα

Σύγκριση συνθέσεων μεθόδων και τεχνικών για τη διδασκαλία αριθμητικών συνδυασμών των τεσσάρων αριθμητικών πράξεων σε μαθητές με ήπιες εκπαιδευτικές ανάγκες

Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης (Κ.Σ.Ε.) και στα Πανεπιστημιακά Κέντρα Εκπαίδευσης (Πα.Κ.Ε.) στην αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαιδευτική και διδακτική διαδικασία