Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκοτζαμάνη, Κατερίναel
dc.contributor.authorΒλάχου, Χαρισίαel
dc.date.accessioned2011-05-20T08:07:47Z-
dc.date.available2011-05-20T08:07:47Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14382-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παγκοσμιοποίησης, του έντονου ανταγωνισμού, της οικονομικής κρίσης και των κοινωνικών ανακατατάξεων η ανάγκη διαφοροποίησης των επιχειρήσεων για τη βιωσιμότητά τους είναι επιβεβλημένη. Η ανάπτυξη νέων πρακτικών, υιοθέτησης πρωτοπόρων φιλοσοφιών και γενικότερα καινοτομικών δράσεων που οδηγούν στην αποτελεσματική λειτουργία τους, αναζητήθηκαν πολλές δεκαετίας για να κατασταλάξουν στην έννοια της ποιότητας, ως καταλύτη όλων των παραπάνω. Η ποιότητα με την εισαγωγή συστημάτων διαχείρισης και διασφάλισής της, συμβάλλει καθοριστικά στον εκσυγχρονισμό των επιχειρήσεων, μέσω βελτίωσης της απόδοσης, απλοποίησης των διαδικασιών, διεύρυνση της επικοινωνίας των υπηρεσιών και υπαλλήλων μεταξύ τους, αλλά και καθολικής προσέγγισης και ικανοποίησης των απαιτήσεων του πελάτη. Από την άλλη, η εν γένει οργάνωση του Δημόσιου τομέα διέρχεται μια μεταβατική περίοδο. Τα παραδοσιακά πρότυπα των δημοσίων οργανώσεων τίθενται υπό αμφισβήτηση και καθιστούν ανεπίκαιρη τη μέχρι πρότινος κατεστημένη κατανομή αρμοδιοτήτων μεταξύ των διαφόρων επιπέδων της δημόσιας διοίκησης. Μία από τις σημαντικότερες προκλήσεις που αντιμετωπίζει, αυτόν τον καιρό, η δημόσια διοίκηση στην Ελλάδα, όπως και σε όλο τον κόσμο, είναι πώς να δημιουργήσει περισσότερη αξία, τόσο για τους πολίτες όσο και τις επιχειρήσεις, κυρίως εξαιτίας της αύξησης των δημοσιονομικών περιορισμών και των απαιτήσεων της κοινωνίας. Οι τελευταίες επικεντρώνονται τις πρόσφατες δύο δεκαετίες στη μείωση της γραφειοκρατίας, στην αύξηση της αποτελεσματικότητας και αποδοτικότητας των δημοσίων υπηρεσιών, παράλληλα με σαφή σεβασμό στα δικαιώματα των πολιτών σ’ότι αφορά την ισότητα και τη διαχείριση των αντικρουόμενων συμφερόντων. Η ποιότητα και τα συστήματα διαχείρισης και διασφάλισής της μοιάζουν να είναι το κλειδί για την ικανοποίηση των απαιτήσεων των πολιτών. Όπως φαίνεται, ο ρόλος του κράτους επαναπροσδιορίζεται, η αποσαφήνιση των ορίων μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα γίνεται όλο και πιο δυσχερής, δημιουργώντας προβληματισμό και ερευνητικό ενδιαφέρον. Έτσι, η σύγκριση στην εισαγωγή της ποιότητας και της διαχείρισής της ανάμεσα στους δύο τομείς, που αποτελεί τον σκοπό της παρούσας έρευνας, οδηγεί στην ανάλυση του τρόπου προσέγγισης και εφαρμογής των συστημάτων ποιότητας, ώστε να αξιοποιηθούν κατάλληλα οι καλές πρακτικές και να αποφευχθούν τα λάθη στον ένα ή τον άλλον τομέα.el
dc.format.extent145en
dc.format.extent2799661 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΣύστημα ποιότηταςel
dc.titleΣύγκριση εφαρμογής συστημάτων ποιότητας στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέαel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
VlachouCharisiaMsc2011.pdf2.73 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.