Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠλατσίδου, Μαρίαel
dc.contributor.authorΜπαντή, Ασημίναel
dc.date.accessioned2011-05-11T13:54:50Z-
dc.date.available2011-05-11T13:54:50Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14352-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.el
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία έχει ως πρωταρχικό της στόχο να εξετάσει διεξοδικά τις διάφορες επιστημονικές θεωρίες που ασχολούνται με το κατά πόσο η συναισθηματική νοημοσύνη στηρίζει την κοινωνική και συναισθηματική εκμάθηση καθώς και με το πώς η συναισθηματική νοημοσύνη σχετίζεται με την ακαδημαϊκή επιτυχία στο σχολείο και ειδικότερα στο χώρο της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Τα συμπεράσματα που προκύπτουν μέσω της μελέτης που ακολουθεί αποδεικνύουν ότι αν οι μαθητές διδαχτούν μέσω κατάλληλων εκπαιδευτικών προγραμμάτων το πώς να ελέγχουν, αλλά και να χειρίζονται τα συναισθήματά τους με τρόπο τέτοιο ώστε να πλουτίσουν τη μάθηση αλλά και να αναπτύξουν την κοινωνική συναλλαγή τους και το πώς να αντιλαμβάνονται τα συναισθήματα των άλλων, τότε έχουν περισσότερες πιθανότητες να επιτύχουν στη ζωή τους. Με αυτόν τον τρόπο οι μαθητές επιτυγχάνουν, τόσο ακαδημαϊκά όσο και επαγγελματικά, και το σημαντικότερο από όλα στην προσωπική τους ζωή. Επομένως, τα προγράμματα κοινωνικής και συναισθηματικής μάθησης στα σχολεία μπορούν να αυξήσουν την ακαδημαϊκή επιτυχία και να μειώσουν την αντικοινωνική συμπεριφορά. Σημαντικό στοιχείο για την ανάπτυξη ενός συναισθηματικά νοήμονος μαθητή αποτελεί το περιβάλλον, όπου αυτός διδάσκεται να μπορεί να προσαρμόζεται και να μεταμορφώνεται, καθώς και να είναι ανοιχτό στις αρχές της θεωρίας της συναισθηματικής νοημοσύνης. Επιπλέον, ο εκάστοτε εκπαιδευτικός, ο οποίος αναλαμβάνει την εκτέλεση του προγράμματος θα πρέπει να είναι σε θέση να συνειδητοποιεί τους τρόπους της προσέγγισης της θεωρίας και να ενσωματώνει τις κύριες αρχές της στις μεθόδους διδασκαλίας. Για όλους τους παραπάνω λόγους, το να εφαρμόζονται προγράμματα της συναισθηματικής ανάπτυξης στα σχολεία φαίνεται να είναι πραγματικά πολύ σημαντικό, αλλά και επίκαιρο όσο ποτέ. Λέξεις – κλειδιά: Προγράμματα ανάπτυξης συναισθηματικής νοημοσύνης, εκπαιδευτικές πολιτικές, δευτεροβάθμια εκπαίδευση, σχολική επιτυχία, αξιολόγηση προγραμμάτων, κοινωνική και συναισθηματική αγωγήel
dc.format.extent99en
dc.format.extent692531 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΣυναισθηματική ανάπτυξηel
dc.subjectΠρογράμματαel
dc.titleΠρογράμματα συναισθηματικής ανάπτυξης στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση - Παραδείγματα από την διεθνή και ελληνική πραγματικότηταel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Διεθνών Ευρωπαϊκών Οικονομικών & Πολιτικών Σπουδώνel
Appears in Collections:ΠΜΣ Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας Εκπαίδευσης και Πολιτισμού(M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
BantiAsiminaMsc2010.pdf676.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.