Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14349
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΧατζηδημητριάδου, Χρυσάνθηel
dc.date.accessioned2011-05-10T13:40:36Z-
dc.date.available2011-05-10T13:40:36Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14349-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία διερευνούμε αφενός τη σχέση μεταξύ της ποιότητας και της επαγγελματικής ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού στην εκπαίδευση γενικά (βιβλιογραφική έρευνα ) και αφετέρου το βαθμό επίδρασης των παραγόντων ικανοποίησης και των απαιτήσεων (αναγκών), των οποίων η πληρότητα ή όχι οδηγούν σε ικανοποίηση ή δυσαρέσκεια, των εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη Θεσσαλονίκη στα δημοτικά σχολεία των Δήμων Ευόσμου/Δυτική Θεσσαλονίκη και Καλαμαριάς/Ανατολική Θεσσαλονίκη. Στο πρώτο μέρος της εργασίας προσεγγίζονται θεωρητικά οι έννοιες «ποιότητα», «ποιότητα στην εκπαίδευση», «επαγγελματική ικανοποίηση» και τρόποι μέτρησής της, «επαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικών». Στο δεύτερο μέρος περιλαμβάνεται. βιβλιογραφική έρευνα με σκοπό τη διερεύνηση της σχέσης της ποιότητας της εκπαίδευσης και της ικανοποίησης των εκπαιδευτικών από την εργασία τους, η οποία μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι οι δύο έννοιες είναι πολύ στενά, αμφίδρομα και αναλογικά συνδεδεμένες. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζεται η διερεύνηση με την εφαρμογή του μοντέλου Kano, των παραγόντων που επηρεάζουν την ικανοποίηση /δυσαρέσκεια των εκπαιδευτικών Ευόσμου και Καλαμαριάς, η οποία έδειξε ότι οι εκπαιδευτικοί αντλούν μεγαλύτερη ικανοποίηση από την ίδια την εργασία τους κατά πρώτο λόγο και ακολουθούν οι συνθήκες εργασίας και οι αμοιβές. Ο παράγοντας που συμβάλλει λιγότερο στην ικανοποίηση των εκπαιδευτικών βρέθηκε ότι είναι η εποπτεία.el
dc.format.extent163en
dc.format.extent2221113 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠοιότητα στην εκπαίδευσηel
dc.subjectΕπαγγελματική ικανοποίηση εκπαιδευτικώνel
dc.subjectΠαράγοντες επαγγελματικής ικανοποίησηςel
dc.subjectΜοντέλο Kanoel
dc.titleΠοιότητα στην εκπαίδευση και ικανοποίηση των εκπαιδευτικών από την εργασία τους: μια προσπάθεια διερεύνησης της σχέσης ποιότητας στην εκπαίδευση και επαγγελματικής ικανοποίησης των εκπαιδευτικών. Εφαρμογή του μοντέλου Kano στην περίπτωση των εκπαιδευτικών Α/βάθμιας εκπαίδευσης στον Εύοσμο και Καλαμαριά της Θεσσαλονίκηςel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ChatzidimitriadouChrysanthiMsc2011.pdf.pdf2.17 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons