Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14347
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣουμπενιώτης, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΚαρατζόγλου, Γραμματικήel
dc.date.accessioned2011-05-10T07:56:12Z-
dc.date.available2011-05-10T07:56:12Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14347-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και η ενσωμάτωσή τους σε όλες σχεδόν τις διαστάσεις της καθημερινής ζωής δημιουργούν νέα δεδομένα για την απασχόληση. Η εφαρμογή των νέων μεθόδων εργασίας και νέων αντιλήψεων σχετικά με την διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού εισάγει την έννοια του οργανισμού μάθησης (learning organization) που δημιουργεί και αποκτά την απαραίτητη γνώση και επιπλέον αλλάζει τον τρόπο σκέψης και την συμπεριφορά των εργαζομένων. Οι συμβατικές προσεγγίσεις επιμόρφωσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού δεν παρέχουν δυνατότητες εύκολης προσαρμογής σε αυτές τις μεταβολές. Υπάρχει αυξημένη ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού όλων των βαθμίδων και τμημάτων, αλλά και χρήση αποτελεσματικότερων και συναινετικών μορφών εκπαίδευσης. Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού στο δημόσιο τομέα. Η έννοια της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης στους δημόσιους οργανισμούς επικεντρώνεται στη βελτίωση των γνώσεων και των ικανοτήτων των υπαλλήλων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό και την αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων οργανισμών και φυσικά την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα γίνει αναφορά στο ρόλο του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που αποτελεί τον Εθνικό Στρατηγικό Φορέα επιμόρφωσης των δημοσίων υπαλλήλων και των υπαλλήλων Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα εξεταστεί το σύστημα ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών, οι εκπαιδευτικές μεθοδολογίες, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και γενικότερα το υφιστάμενο σύστημα της εκπαίδευσης για το ανθρώπινο δυναμικό της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης. Θα επιχειρηθεί επίσης, μια ευσύνοπτη καταγραφή των πρακτικών της ευρωπαϊκής εμπειρίας, μια ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στην Ελλάδα μέσω της οποίας θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο κρίσιμο ερώτημα του εάν υπάρχει τελικώς στρατηγική της επιμόρφωσης στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.el
dc.format.extent98en
dc.format.extent901325 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών.el
dc.subjectΑνίχνευση αναγκώνel
dc.subjectΑξιολόγησηel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΔημόσια Διοίκησηel
dc.subjectΣτρατηγικέςel
dc.subjectΕθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησηςel
dc.titleΗ στρατηγική της επιμόρφωσης στη Δημόσια Διοίκησηen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότηταςen
Appears in Collections:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaratzoglouGrammatikiMsc2011.pdf880.2 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.