Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14347
Συγγραφέας: Καρατζόγλου, Γραμματική
Τίτλος: Η στρατηγική της επιμόρφωσης στη Δημόσια Διοίκηση
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Επόπτης Καθηγητής: Σουμπενιώτης, Δημήτριος
Περίληψη: Στη σημερινή εποχή, η εξέλιξη των νέων τεχνολογιών και η ενσωμάτωσή τους σε όλες σχεδόν τις διαστάσεις της καθημερινής ζωής δημιουργούν νέα δεδομένα για την απασχόληση. Η εφαρμογή των νέων μεθόδων εργασίας και νέων αντιλήψεων σχετικά με την διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού εισάγει την έννοια του οργανισμού μάθησης (learning organization) που δημιουργεί και αποκτά την απαραίτητη γνώση και επιπλέον αλλάζει τον τρόπο σκέψης και την συμπεριφορά των εργαζομένων. Οι συμβατικές προσεγγίσεις επιμόρφωσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού δεν παρέχουν δυνατότητες εύκολης προσαρμογής σε αυτές τις μεταβολές. Υπάρχει αυξημένη ανάγκη για συνεχή εκπαίδευση του προσωπικού όλων των βαθμίδων και τμημάτων, αλλά και χρήση αποτελεσματικότερων και συναινετικών μορφών εκπαίδευσης. Στην παρούσα εργασία ασχοληθήκαμε με το θέμα της εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του προσωπικού στο δημόσιο τομέα. Η έννοια της εκπαίδευσης και της επιμόρφωσης στους δημόσιους οργανισμούς επικεντρώνεται στη βελτίωση των γνώσεων και των ικανοτήτων των υπαλλήλων με σκοπό τον εκσυγχρονισμό και την αποτελεσματική λειτουργία των δημόσιων οργανισμών και φυσικά την καλύτερη εξυπηρέτηση του πολίτη. Θα γίνει αναφορά στο ρόλο του Εθνικού Κέντρου Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης που αποτελεί τον Εθνικό Στρατηγικό Φορέα επιμόρφωσης των δημοσίων υπαλλήλων και των υπαλλήλων Τοπικής Αυτοδιοίκησης και θα εξεταστεί το σύστημα ανίχνευσης εκπαιδευτικών αναγκών, οι εκπαιδευτικές μεθοδολογίες, η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών προγραμμάτων και γενικότερα το υφιστάμενο σύστημα της εκπαίδευσης για το ανθρώπινο δυναμικό της Ελληνικής Δημόσιας Διοίκησης. Θα επιχειρηθεί επίσης, μια ευσύνοπτη καταγραφή των πρακτικών της ευρωπαϊκής εμπειρίας, μια ανάλυση της υφιστάμενης κατάστασης στην Ελλάδα μέσω της οποίας θα προσπαθήσουμε να απαντήσουμε στο κρίσιμο ερώτημα του εάν υπάρχει τελικώς στρατηγική της επιμόρφωσης στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση.
Λέξεις Κλειδιά: Ανίχνευση αναγκών
Αξιολόγηση
Εκπαίδευση
Δημόσια Διοίκηση
Στρατηγικές
Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Δημόσια Διοίκηση Ολικής Ποιότητας (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
KaratzoglouGrammatikiMsc2011.pdf880.2 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.