Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14339
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειοςel
dc.contributor.advisorΣιπητάνου, Αθηνάel
dc.contributor.authorΝτόγα, Στυλιανήel
dc.date.accessioned2011-05-09T06:05:39Z-
dc.date.available2011-05-09T06:05:39Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14339-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή στηρίζεται στο e – learning γι’ αυτό και κρίνεται απαραίτητο στην αρχή να δοθούν κάποιοι ορισμοί για το τι είναι η έννοια αυτή, ενώ στη συνέχεια δίνεται μια μικρή ιστορική αναδρομή της έννοιας σε παγκόσμιο επίπεδο. Αφού η έρευνα διεξάγεται στην Ελλάδα και μας αφορά η ελληνική πραγματικότητα, στη συνέχεια, δίνεται η ιστορική αναδρομή της έννοιας στην Ελλάδα. Η αναδρομή αυτή ξεκινά από το παρελθόν και καταλήγει στο παρόν, όπου αναφέρονται οι σημαντικότεροι φορείς που ασχολούνται με αυτού του είδους την εκπαίδευση. Στη συνέχεια, αναφέρονται και αναλύονται οι τρεις διαφορετικές μορφές λειτουργίας της εξΑΕ: η σύγχρονη, η ασύγχρονη και η μικτή. Αναφέρονται τα χαρακτηριστικά της κάθε μορφής και αναλύονται τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματά τους. Αφού, αναφερθούν οι μορφές της εξΑΕ στη συνέχεια γίνεται αναφορά στα μοντέλα της εξΑΕ. Μία άποψη είναι το παραδοσιακό (γραμμικό) μοντέλο και το μη γραμμικό. Δίνεται και ο διαχωρισμός της Mason και ο πιο πρόσφατος του Rumble. Πριν παρουσιαστούν οι μέθοδοι εκπαίδευσης ενηλίκων που χρησιμοποιούνται δίνονται τα θετικά και αρνητικά της εξΑΕ και αποδεικνύεται έτσι η σημασία της. Στο δεύτερο μέρος ακολουθούν οι μέθοδοι μάθησης μιας ξένης γλώσσας και ο διαχωρισμός τους σύμφωνα με τους κ.κ. Καψάλη και Παπασταμάτη. Έτσι βλέπουμε της μεθόδους παρουσίασης, καθοδήγησης, ανακάλυψης και , τέλος, την εμψύχωση. Στο τρίτο μέρος παρουσιάζονται οι φορείς που κάνουν τις έρευνες στην Ελλάδα για την εξΑΕ και βλέπουμε τα αποτελέσματα δύο ερευνών που διεξήχθησαν και είχαν παρόμοιο θέμα με αυτό της δικής μας έρευνας. Η μία έρευνα αφορούσε σε μια συλλογική προσπάθεια ενός τούρκου καθηγητή πανεπιστημίου και η δεύτερη σε εκμάθηση ξένης γλώσσας από ενήλικες σε πανεπιστήμιο της Σιγκαπούρης. Αφού αναφέρουμε τη σημασία της παρούσας έρευνας αναλύονται ο σκοπός και οι στόχοι της έρευνας και γίνεται λεπτομερής περιγραφή της διαδικασίας δημιουργίας και λειτουργίας της ηλεκτρονικής πλατφόρμας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στο ερωτηματολόγιο που χρησιμοποιήθηκε και αναλύονται τα συμπεράσματα που βγαίνουν από τις ανοιχτού τύπου ερωτήσεις. Αναλύεται η κάθε ερώτηση ξεχωριστά, ώστε να φανούν τα θετικά και τα αρνητικά όπως τα διαπίστωσαν οι συμμετέχοντες στην έρευνα. Τέλος, δίνεται η άποψη του διαχειριστή – εκπαιδευτή για την πλατφόρμα, τις δυσκολίες που συνάντησε και τις ευκολίες που πρόσφερε αυτή στο έργο του.el
dc.format.extent88en
dc.format.extent657944 bytes-
dc.format.extent1288677 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjecte-learningen
dc.subjectηλεκτρονικό φροντιστήριοel
dc.subjectδιερεύνηση αναγκώνel
dc.subjectξένη γλώσσαel
dc.titleΔημιουργία ηλεκτρονικού συστήματος εκμάθησης και υποστήριξης σπουδαστών στις ξένες γλώσσες (φροντιστηρίου) και διερεύνηση των αναγκών των συμμετεχόντων.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςel
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
NtogaStylianiMsc2011.pdf.pdf1.26 MBAdobe PDFView/Open
NtogaStylianiMsc2011present.pdf.pdfΠαρουσίαση642.52 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.