Η διαφοροποίηση στη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τους πολιτικούς αρχηγούς στις ελληνικές εκλογές του 2023.
Διερεύνηση των απόψεων και των αντιλήψεων τελειόφοιτων φοιτητών σχετικά με τη φυγή ανθρώπινου κεφαλαίου σε χώρες της ΕΕ και άλλες (Brain Drain)
Στρατηγική επικοινωνίας με το νεότερο κοινό: η περίπτωση ανάπτυξης και προώθησης της ευρωπαϊκής κάρτας νέων.
Νεανική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα. Η συμβολή της εκπαίδευσης με σκοπό την ένταξη των ΑμεΑ στον τομέα της επιχειρηματικότητας μέσω καλών πρακτικών από το 2000 έως και σήμερα.
Ο ορισμός της γυναικείας επιχειρηματικότητας: Συγκριτική ανάλυση επωφελούμενων μέσω προγραμμάτων ενίσχυσης της γυναικείας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα και στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.