Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14310
Συγγραφέας: Τζουβανίδης, Στέργιος
Τίτλος: Mobile marketing: Θεωρητική προσέγγιση και πρακτική εφαρμογή
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Βλαχοπούλου, Μάρω
Περίληψη: Τα τελευταία χρόνια τα κινητά τηλέφωνα έχουν μετατραπεί, από όχι και τόσο χρήσιμες συσκευές υψηλής τεχνολογίας, σε αντικείμενα της καθημερινότητας μας που χρησιμοποιούνται από δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο. Η εξέλιξη της τεχνολογίας αποτελεί τον κυριότερο λόγο που συνέβαλε σε αυτή την σημαντική αλλαγή. Ενώ τα κινητά αποτελούσαν μία μικρογραφία των σταθερών μας τηλεφώνων, πλέον έχουν μετατραπεί σε συσκευές επικοινωνίας που επιτελούν περισσότερες από 20 διαφορετικές λειτουργίες. Λόγω αυτής της τεράστιας υιοθέτησης κινητών τηλεφώνων εμφανίστηκαν κάποιες νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες. Μία εξ αυτών ήταν η αξιοποίηση των δυνατοτήτων του ώστε να μπορέσει να χρησιμοποιηθεί στον τομέα του Marketing. Εισάγοντας τα κινητά τηλέφωνα σε αυτό τον ζωτικής σημασίας -από τη μεριά των επιχειρήσεων- τομέα, είναι εύκολη η στόχευση ενός αρκετά μεγάλου αριθμού ατόμων που μπορεί κάλλιστα να συγκριθεί με άλλα μέσα διαφήμισης όπως την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Όμως, το χαρακτηριστικό του που το κάνει να ξεχωρίζει είναι ότι δεν παύει να αποτελεί ένα καθαρά «προσωπικό» μέσο διαφήμισης. Σε αυτή τη διπλωματική εργασία, όσον αφορά το θεωρητικό επίπεδο, θα αναλύσουμε την έννοια του Mobile Marketing, καταγράφοντας τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα της χρήσης κινητού μάρκετινγκ βάσει βιβλιογραφικής επισκόπησης και παρουσιάζοντας μερικές από τις πολυάριθμες εφαρμογές του, σε διάφορους επιχειρηματικούς κλάδους. Για το πρακτικό επίπεδο της εργασίας, πραγματοποιήθηκε μια πρωτογενής έρευνα και θα αναλυθούν τα δεδομένα που συγκεντρώθηκαν με τη χρήση ερωτηματολογίων ώστε να διερευνηθεί η αποτελεσματικότητα της ενδεχόμενης εφαρμογής υπηρεσιών μέσω τεχνικών Mobile Marketing από διάφορους καταναλωτές στην ελληνική αγορά.
Λέξεις Κλειδιά: Mobile marketing
Mobile advertising
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
TzouvanidisStergiosMsc2011.pdf2.13 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.