Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14309
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΠρωτόγερος, Νικόλαοςel
dc.contributor.authorΤσανακοπούλου, Βασιλικήel
dc.date.accessioned2011-03-18T09:34:15Z-
dc.date.available2011-03-18T09:34:15Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14309-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ κατάρτιση και η εκπαίδευση, κατατάσσονται ανάμεσα στις υψηλότερες προτεραιότητες της σημερινής κοινωνίας. Λόγω της ανάγκης απόδειξης, αλλά και υποστήριξης και ερμηνείας της απόδοσης, εισχώρησε στη δημόσια τριτοβάθμια εκπαίδευση η φιλοσοφία της ποιότητας. Με τον Ν. 3374/2005 θεσμοθετήθηκε η διασφάλιση της ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση, όπως έχουν ήδη πράξει οι περισσότερες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Η ποιότητα, δεν επιτυγχάνεται με τυχαίους δείκτες αλλά αντιθέτως με δείκτες που κατόπιν μελέτης κρίνονται κατάλληλοι για το αντικείμενο έρευνας που μελετάται. Οι δείκτες είναι εργαλεία περιγραφικά και αξιολογικά τα οποία λειτουργούν βοηθητικά στον εντοπισμό, αλλά και στην επίλυση αντικειμενικών οργανωτικών προβλημάτων. Η ανάπτυξη ενός συστήματος δεικτών για έναν εκπαιδευτικό οργανισμό, είναι μια δύσκολη και απαιτητική διαδικασία η οποία θα πρέπει να γίνεται με συστηματικό τρόπο. Η κατάλληλη περιγραφή μιας ροής εργασίας είναι πάντα κρίσιμη για την κατάλληλη υλοποίηση της αντίστοιχης υπηρεσίας. Στα πλαίσια της περιγραφής και μοντελοποίησης Ροών Εργασίας είναι πολύ χρήσιμη η γραφική αναπαράστασή τους. Τα petri-nets αποτελούν μια ευρέως αποδεκτή γραφική γλώσσα για την προδιαγραφή, την προσομοίωση και την επαλήθευση της συμπεριφοράς των Συστημάτων Διαχείρισης Ροών Εργασίας. Από την ανάλυση αυτή προέκυψε μια σειρά διαπιστώσεων, όπως το ότι η ακαδημαϊκή κατάρτιση βασίζεται στην απόκτηση δεξιοτήτων και την προσήλωση στη συνεχή μάθηση. Επίσης, ένα ποιοτικό όργανο πρέπει να έχει καθηγητές που να είναι καταρτισμένοι κατάλληλα και να έχουν επίγνωση των καθηκόντων τους. Ένα ποιοτικό πανεπιστήμιο πρέπει να θέτει ως προτεραιότητα τη συνεργασία και ανάπτυξη όλων των μελών του και την παροχή πολιτιστικών και πνευματικών ερεθισμάτων στους σπουδαστές.el
dc.format.extent94el
dc.format.extent1103434 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔείκτες ποιότηταςel
dc.subjectΔίκτυα petriel
dc.titleΔείκτες απόδοσης σε εκπαιδευτικά ιδρύματα και παρακολούθηση των διαδικασιών τους με τη χρήση των δικτύων Petri.el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματαel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Πληροφοριακά Συστήματα (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsanakopoulouVassilikiMsc2011.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.