Search


Current filters:
Reset Form
Add filters:

Use filters to refine the search results.


Results 1-6 of 6 (Search time: 0.123 seconds).
  • previous
  • 1
  • next
Item hits:
Issue DateTitleAuthor(s)
2009Κριτήρια ανάλυσης αγοράς και αγοράς στόχου για το στρατηγικό σχεδιασμό μάρκετινγκ συστήματος ηλεκτρονικής εκπαίδευσης (εννοιολογικό πλαίσιο και εμπειρική έρευνα)Μάλαμα, Ελεονώρα Ιουλία
2011Ανάπτυξη πολυμεσικού συστήματος για ηλεκτρονική εκπαίδευση με τεχνολογίες σημασιολογικού ιστού.Τζελέπης, Σταμάτης
2005Νέες τεχνολογίες στην εκπαίδευση με εφαρμογή στη θεματική ενότητα Μικροϋπολογιστές - ΜικροελεγκτέςΧατζηγκάϊδας, Αθανάσιος Θ.
2011Νέες τεχνολογίες και διαπολιτισμική εκπαίδευση: μια εφαρμογή στο μάθημα της ιστορίαςΜαυρομμάτη, Μαρία
2010Εξατομικευμένη σύσταση πολυμεσικών εκπαιδευτικών πόρων με αξιοποίηση μεταδεδομένων φήμης και οντολογιώνΚερκίρη, Σουλτάνα
2011Αξιολόγηση πολυμεσικού μαθησιακού υλικού με εφαρμογή της θεωρίας απόκρισης ερωτήματος (IRT) σε συστήματα ηλεκτρονικής μάθησηςΦώταρης, Παναγιώτης
Results 1-6 of 6 (Search time: 0.123 seconds).
  • previous
  • 1
  • next