Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14268
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΜάνθου, Βασιλική-
dc.contributor.authorΤεμεκενίδης, Πασχάλης-Αλέξανδρος-
dc.date.accessioned2011-03-03T11:42:50Z-
dc.date.available2011-03-03T11:42:50Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14268-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΣκοπός της εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση της προόδου που έχει επιτευχθεί στην Ελλάδα και στην Ευρωπαϊκή Ένωση ως προς την ενσωμάτωση του e-learning στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και η αναλυτική μελέτη. Για το σκοπό αυτό πραγματοποιήθηκε εκτενής βιβλιογραφική έρευνα για την πορεία του elearning σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και στην Ελλάδα. Ταυτόχρονα, διενεργήθηκε έρευνα πεδίου με χρήση δομημένου ερωτηματολογίου σε μαθητές Λυκείου της Ανατολικής Θεσσαλονίκης, προκειμένου να διερευνηθεί ο βαθμός διείσδυσης του e-learning στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας. Από την παραπάνω διαδικασία προκύπτει ότι η διείσδυση του e-learning στα εκπαιδευτικά συστήματα των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης δεν έχει πραγματοποιηθεί με ομοιόμορφο τρόπο. Προκύπτει ότι, προκειμένου η ενσωμάτωση του e-learning να είναι αποδοτική, θα πρέπει να αντιμετωπιστούν σε Ευρωπαϊκό επίπεδο, ζητήματα όπως η αναβάθμιση της χρηματοδότησης των προγραμμάτων e-learning, η εξασφάλιση καθολικής πρόσβασης στους μαθητές ανεξαρτήτως οικονομικής κατάστασης, κοινωνικής θέσης, γεωγραφικής περιοχής ή θρησκείας, η συνεχής επιμόρφωση των εκπαιδευτικών και η έμφαση στη μάθηση μέσω τεχνολογίας και όχι στην εκμάθηση της τεχνολογίας. Ειδικότερα για την Ελλάδα, η έρευνα πεδίου αναδεικνύει την σχεδόν παντελή έλλειψη ολοκληρωμένων αναλυτικών προγραμμάτων που να βασίζονται στο e-learning στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση, παρά τη σημαντική διείσδυση των νέων τεχνολογιών στις Ελληνικές οικογένειες και την εξοικείωση των μαθητών με τους Η/Υ, το $ιαδίκτυο και τις ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης. Ενδεχομένως, προκύπτει ανάγκη συστηματικής και πανελλαδικού επιπέδου έρευνας πεδίου για την καταγραφή της υφιστάμενης κατάστασης και την εξαγωγή συμπερασμάτων για το σχεδιασμό και την υλοποίηση προγραμμάτων e-learning στην δευτεροβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα.en
dc.format.extent83en
dc.format.extent1145857 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectE-learningen
dc.subjectΕκπαίδευσηen
dc.titleE-Learning στη δευτεροβάθμια εκπαίδευσηen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TemekenidisPaschalisAlexandrosMsc2004.pdf1.12 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.