Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14263
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιος-
dc.contributor.authorΑβραμίδου, Βασιλική-Γαβριέλλα-
dc.date.accessioned2011-03-03T06:56:35Z-
dc.date.available2011-03-03T06:56:35Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14263-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΤο τουριστικό κύκλωμα αφορά σε επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες συμπληρώνουν και διαμορφώνουν το σύνθετο τουριστικό προϊόν με κυρίαρχο τομέα εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία, σε συνδυασμό με ποικίλες άλλες δραστηριότητες, παρέχει το σημαντικότερο συστατικό του τουριστικού προϊόντος, τη διαμονή και τη διατροφή. Ο τομέας της φιλοξενίας περιλαμβάνει διάφορα καταλύματα μέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία. Για πολλές χώρες, ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι κύρια ίσως και μοναδική πηγή εσόδων και αυτός είναι ο λόγος που οι ειδήμονες μπορούν και διεκδικούν ένα αξιόλογο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται αξιοποιώντας το πιο ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημά που είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο. Θέμα της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αρχικά αναλύεται θεωρητικά η οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχείων με έμφαση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και εκπαίδευση) ως μέρος του σχεδιασμού στρατηγικών στόχων. Στο δεύτερο, πρακτικό μέρος της εργασίας γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης προσωπικού συγκρινόμενη με την έρευνα ικανοποίησης των πελατών για το ίδιο διάστημα, σε μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα, με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο η γνώμη του προσωπικού επηρεάζει τη γνώμη των πελατών για το ξενοδοχείο. Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα ενός οργανισμού είναι ζωτικής σημασίας και συμβάλει στην ευημερία και την οικονομική του πορεία. Ειδικά στα ξενοδοχεία η όποια διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών δεν θα έφερε κέρδη, αν το ανθρώπινο δυναμικό δεν απέδιδε στο μέγιστο. Το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχούς αποτελεσματική παραγωγής του εργατικού κεφαλαίου είναι η συμβολή του τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.en
dc.format.extent162en
dc.format.extent1516944 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΞενοδοχειακός κλάδοςen
dc.subjectΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικούen
dc.subjectΙκανοποίηση προσωπικούen
dc.titleΔιοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχείων και συστήματα βελτίωσης ικανοποίησης του προσωπικούen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
HRM.pdf1.48 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.