Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14263
Συγγραφέας: Αβραμίδου, Βασιλική-Γαβριέλλα
Τίτλος: Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ξενοδοχείων και συστήματα βελτίωσης ικανοποίησης του προσωπικού
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βούζας, Φώτιος
Περίληψη: Το τουριστικό κύκλωμα αφορά σε επιχειρήσεις διαφορετικής φύσης οι οποίες συμπληρώνουν και διαμορφώνουν το σύνθετο τουριστικό προϊόν με κυρίαρχο τομέα εκείνο της φιλοξενίας. Η φιλοξενία, σε συνδυασμό με ποικίλες άλλες δραστηριότητες, παρέχει το σημαντικότερο συστατικό του τουριστικού προϊόντος, τη διαμονή και τη διατροφή. Ο τομέας της φιλοξενίας περιλαμβάνει διάφορα καταλύματα μέσα στα οποία συγκαταλέγονται και τα ξενοδοχεία. Για πολλές χώρες, ο ξενοδοχειακός κλάδος είναι κύρια ίσως και μοναδική πηγή εσόδων και αυτός είναι ο λόγος που οι ειδήμονες μπορούν και διεκδικούν ένα αξιόλογο μερίδιο της παγκόσμιας αγοράς. Αυτό επιτυγχάνεται αξιοποιώντας το πιο ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημά που είναι το ανθρώπινο κεφάλαιο. Θέμα της παρούσας εργασίας αποτέλεσε η Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού στον ξενοδοχειακό κλάδο. Αρχικά αναλύεται θεωρητικά η οργάνωση και διοίκηση των ξενοδοχείων με έμφαση στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού (προγραμματισμός, προσέλκυση, επιλογή και εκπαίδευση) ως μέρος του σχεδιασμού στρατηγικών στόχων. Στο δεύτερο, πρακτικό μέρος της εργασίας γίνεται η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας ικανοποίησης προσωπικού συγκρινόμενη με την έρευνα ικανοποίησης των πελατών για το ίδιο διάστημα, σε μια συγκεκριμένη ξενοδοχειακή μονάδα, με σκοπό να εξεταστεί κατά πόσο η γνώμη του προσωπικού επηρεάζει τη γνώμη των πελατών για το ξενοδοχείο. Η επένδυση στον ανθρώπινο παράγοντα ενός οργανισμού είναι ζωτικής σημασίας και συμβάλει στην ευημερία και την οικονομική του πορεία. Ειδικά στα ξενοδοχεία η όποια διαφήμιση προϊόντων και υπηρεσιών δεν θα έφερε κέρδη, αν το ανθρώπινο δυναμικό δεν απέδιδε στο μέγιστο. Το κλειδί για την επιτυχία μιας συνεχούς αποτελεσματική παραγωγής του εργατικού κεφαλαίου είναι η συμβολή του τμήματος Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.
Λέξεις Κλειδιά: Ξενοδοχειακός κλάδος
Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
Ικανοποίηση προσωπικού
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
HRM.pdf1.48 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.