Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14253
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΤσιότρας, Γεώργιος-
dc.contributor.authorΟικονόμου, Νικόλαος-
dc.date.accessioned2011-03-02T07:24:42Z-
dc.date.available2011-03-02T07:24:42Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14253-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011en
dc.description.abstractΟι σύγχρονες οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές προκλήσεις στο ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον ασκούν σημαντικές πιέσεις για αλλαγές στην εκπαίδευση, ειδικότερα σε θέματα όπως η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρακτικών. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα χαρακτηρίζεται από μία υπερπαραγωγή γνώσεων, που δεν προάγει την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας και ενισχύει τις διαδικασίες ρουτίνας. Πιστεύουμε ότι σήμερα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μπορεί ν’ αποτελέσει έναν οδηγό για την αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου, που με τη σειρά του θα συμβάλλει στη δημιουργία ποιοτικού ανθρώπινου δυναμικού. Φιλοδοξία μας, η εργασία αυτή να συμβάλλει στον προβληματισμό και τη προσπάθεια για την ουσιαστική βελτίωση του ελληνικού σχολείου, ιδίως στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.en
dc.format.extent102en
dc.format.extent4574052 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΠοιότηταen
dc.subjectΑξιολόγησηen
dc.subjectΔευτεροβάθμια εκπαίδευσηen
dc.titleΠλαίσιο αξιολόγησης της ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Προοπτικές και εμπόδιαen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
OikonomouNikolaosMsc2011.pdf4.47 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons