Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14253
Συγγραφέας: Οικονόμου, Νικόλαος
Τίτλος: Πλαίσιο αξιολόγησης της ποιότητας στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στην Ελλάδα: Προοπτικές και εμπόδια
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Τσιότρας, Γεώργιος
Περίληψη: Οι σύγχρονες οικονομικές, κοινωνικές και τεχνολογικές προκλήσεις στο ευρωπαϊκό και διεθνές περιβάλλον ασκούν σημαντικές πιέσεις για αλλαγές στην εκπαίδευση, ειδικότερα σε θέματα όπως η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου και η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών πρακτικών. Το εκπαιδευτικό μας σύστημα χαρακτηρίζεται από μία υπερπαραγωγή γνώσεων, που δεν προάγει την καλλιέργεια της κριτικής σκέψης και δημιουργικότητας και ενισχύει τις διαδικασίες ρουτίνας. Πιστεύουμε ότι σήμερα η Διοίκηση Ολικής Ποιότητας μπορεί ν’ αποτελέσει έναν οδηγό για την αναβάθμιση του ελληνικού σχολείου, που με τη σειρά του θα συμβάλλει στη δημιουργία ποιοτικού ανθρώπινου δυναμικού. Φιλοδοξία μας, η εργασία αυτή να συμβάλλει στον προβληματισμό και τη προσπάθεια για την ουσιαστική βελτίωση του ελληνικού σχολείου, ιδίως στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
Λέξεις Κλειδιά: Ποιότητα
Αξιολόγηση
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
OikonomouNikolaosMsc2011.pdf4.47 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons