Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14252
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΛυκοκανέλλος, Γιώργος-
dc.date.accessioned2011-03-01T09:22:14Z-
dc.date.available2011-03-01T09:22:14Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14252-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΣε ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου κλυδωνίζεται μέσω της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης σήμερα, οι διεξόδοι που διαφαίνεται να υπάρχουν για τις επιχειρήσεις είναι περιορισμένοι και ο προβληματισμός μεγάλος. Οι πρακτικές στρατηγικού marketing των επιχειρήσεων λιανικού εμπορίου (retailing) που βρίσκονται σε κρίση, αποτελούν ένα σημαντικό κεφάλαιο για τη σωστή διαχείριση της. Με την παρούσα διπλωματική εργασία, αναλύονται και καταγράφονται, μέσα από ένα συγκεκριμένο πλαίσιο, οι στρατηγικές διαχείρισης που παρατηρήθηκαν στο κοντινό παρελθόν και στέφθηκαν με επιτυχία (ή αποτυχία). Παράλληλα, και πάντα μέσα από το πλαίσιο αυτό, καταγράφονται και αναλύονται οι πρακτικές που εφαρμόζουν οι επιχειρήσεις retailing που βρίσκονται σε κρίση σήμερα. Το πλαίσιο αποτελείται από το προϊόντικό μίγμα (marketing product mix), από την αλλαγή της συμπεριφοράς των καταναλωτών, από την έμφαση στην τοπική ανάπτυξη και από τη διεθνοποίηση. Μέσα στο πλαίσιο αυτό, κατηγοριοποιούνται οι πρακτικές της διαχείρισης της κρίσης από τις επιχειρήσεις retailing, και διαμορφώνεται έτσι ένα σύνολο «εργαλείων» αντίδρασης και αντιμετώπισης. Από την καταγραφή των επιμέρους πρακτικών για κάθε «εργαλείο» αντιμετώπισης, και την παράθεση της πρόσφατης επιστημονικής έρευνας που έχει διεξαχθεί σε αυτό το πεδίο, γίνονται τελικά σημαντικές επισημάνσεις, εξάγονται χρήσιμα συμπεράσματα και υποβάλλονται ορισμένες προτάσεις.en
dc.format.extent81en
dc.format.extent1211613 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΣτρατηγικό marketingen
dc.subjectΔυνατότητεςen
dc.subjectΠροοπτικέςen
dc.subjectΕργαλεία αντιμετώπισηςen
dc.subjectRetailing επιχειρήσειςen
dc.titleΣτρατηγικό marketing και retailing επιχειρήσεις που βρίσκονται σε κριση. Δυνατότητες, προοπτικές και εργαλεία αντιμετώπισηςen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
FULL TEXT - DISSERTATION MBA- Lykokanellos G..pdf1.18 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.