Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1425
Author: Πανωριάς, Γεώργιος
Title: Η αναγνωρισιμότητα (brand awareness) και η σημασία του εμπορικού σήματος στον τραπεζικό τομέα και πως επηρεάζει την απόφαση του καταναλωτή
Date Issued: 2002
Department: Πανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Πιπερόπουλος, Γεώργιος
Information: ΔΙΠ ΜΒΑ/9
Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.
Rights: Το ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PanoriasGeorgiosMsc2002.pdf1.82 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.