Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14247
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΔαγδιλέλης, Βασίλειος-
dc.contributor.authorΑγγελίδου, Μαρίνα-
dc.date.accessioned2011-03-01T07:16:11Z-
dc.date.available2011-03-01T07:16:11Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14247-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΗ χρήση των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, είναι πλέον δεδομένη, καθώς πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, υπάρχουν πλέον και πολλά παραδείγματα που το υποστηρίζουν αυτό. Αυτό που καλούμαστε να εξετάσουμε στην παρούσα εργασία είναι αφενός οι απόψεις των εκπαιδευτικών που έχουν πειραματιστεί και χρησιμοποιήσει παιχνίδια στη διδασκαλία τους, σχετικά με το κατά πόσο μπορεί ένα παιχνίδι να αποτελέσει τελικά επιτυχημένο περιβάλλον μάθησης και αν πράγματι συμβάλλει στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για τους μαθητές. Και αφετέρου να αναπτύξουμε την όλη διαδικασία εφαρμογής τους στην πράξη, από το είδος του παιχνιδιού που κλήθηκαν να επιλέξουν, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εφαρμογή και εκτέλεσή του, αλλά και τα αποτελέσματα αυτού τους του εγχειρήματος.en
dc.format.extent95en
dc.format.extent201996 bytes-
dc.format.extent3090150 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΕκπαιδευτικό παιχνίδιen
dc.subjectΠεριβάλλον μάθησηςen
dc.titleΗ χρήση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία,τη μάθηση και την κατάρτιση, η άποψη των εκπαιδευτικώνen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςen
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
fulltext.pdfεργασία3.02 MBAdobe PDFView/Open
εκπαιδευτικοί.pdfσυνοδευτικό υλικό197.26 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons