Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14247
Συγγραφέας: Αγγελίδου, Μαρίνα
Τίτλος: Η χρήση των εκπαιδευτικών παιχνιδιών στη διδασκαλία,τη μάθηση και την κατάρτιση, η άποψη των εκπαιδευτικών
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής
Επόπτης Καθηγητής: Δαγδιλέλης, Βασίλειος
Περίληψη: Η χρήση των παιχνιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, είναι πλέον δεδομένη, καθώς πέρα από το θεωρητικό πλαίσιο, υπάρχουν πλέον και πολλά παραδείγματα που το υποστηρίζουν αυτό. Αυτό που καλούμαστε να εξετάσουμε στην παρούσα εργασία είναι αφενός οι απόψεις των εκπαιδευτικών που έχουν πειραματιστεί και χρησιμοποιήσει παιχνίδια στη διδασκαλία τους, σχετικά με το κατά πόσο μπορεί ένα παιχνίδι να αποτελέσει τελικά επιτυχημένο περιβάλλον μάθησης και αν πράγματι συμβάλλει στην ανάπτυξη συγκεκριμένων δεξιοτήτων και ικανοτήτων για τους μαθητές. Και αφετέρου να αναπτύξουμε την όλη διαδικασία εφαρμογής τους στην πράξη, από το είδος του παιχνιδιού που κλήθηκαν να επιλέξουν, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν κατά την εφαρμογή και εκτέλεσή του, αλλά και τα αποτελέσματα αυτού τους του εγχειρήματος.
Λέξεις Κλειδιά: Εκπαιδευτικό παιχνίδι
Περιβάλλον μάθησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
fulltext.pdfεργασία3.02 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα
εκπαιδευτικοί.pdfσυνοδευτικό υλικό197.26 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons