Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14245
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστοςel
dc.contributor.authorΛαζαρίδης, Ιωάννηςel
dc.date.accessioned2011-02-28T09:59:59Z-
dc.date.available2011-02-28T09:59:59Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14245-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΔιενεργείται έρευνα σε καταλύματα της ελληνικής υπαίθρου , πιθανή συμμετοχή προπτυχιακών φοιτητών. Έρευνα όπου βάσει των κριτηρίων των Wilson et al. (2001), ερευνάτε εάν υπάρχουν σημαντικές διαστάσεις που ερμηνεύουν μία επένδυση στο “Αγροτουριστικό” τομέα στην Ελλάδα . Μπορεί να διαλέξει κανείς ένα δείγμα περιορισμένο όσον αφορά την γεωγραφική κατανομή του Π.Χ. Βόρεια Ελλάδα και υπαίθριες αγροτουριστικές μονάδες.el
dc.format.extent117el
dc.format.extent1835544 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΑγροτουριστικόel
dc.titleΑγροτουριστικό μάρκετινγκ: επιχειρηματικότητα και διαχείρηση δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στην περίπτωση Ελληνικών αγροτουριστικών επιχειρήσεωνel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons