Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14245
Συγγραφέας: Λαζαρίδης, Ιωάννης
Τίτλος: Αγροτουριστικό μάρκετινγκ: επιχειρηματικότητα και διαχείρηση δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στην περίπτωση Ελληνικών αγροτουριστικών επιχειρήσεων
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Διενεργείται έρευνα σε καταλύματα της ελληνικής υπαίθρου , πιθανή συμμετοχή προπτυχιακών φοιτητών. Έρευνα όπου βάσει των κριτηρίων των Wilson et al. (2001), ερευνάτε εάν υπάρχουν σημαντικές διαστάσεις που ερμηνεύουν μία επένδυση στο “Αγροτουριστικό” τομέα στην Ελλάδα . Μπορεί να διαλέξει κανείς ένα δείγμα περιορισμένο όσον αφορά την γεωγραφική κατανομή του Π.Χ. Βόρεια Ελλάδα και υπαίθριες αγροτουριστικές μονάδες.
Λέξεις Κλειδιά: Αγροτουριστικό
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.pdf1.79 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons