Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14245
Author: Λαζαρίδης, Ιωάννης
Title: Αγροτουριστικό μάρκετινγκ: επιχειρηματικότητα και διαχείρηση δραστηριοτήτων μάρκετινγκ στην περίπτωση Ελληνικών αγροτουριστικών επιχειρήσεων
Date Issued: 2011
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Abstract: Διενεργείται έρευνα σε καταλύματα της ελληνικής υπαίθρου , πιθανή συμμετοχή προπτυχιακών φοιτητών. Έρευνα όπου βάσει των κριτηρίων των Wilson et al. (2001), ερευνάτε εάν υπάρχουν σημαντικές διαστάσεις που ερμηνεύουν μία επένδυση στο “Αγροτουριστικό” τομέα στην Ελλάδα . Μπορεί να διαλέξει κανείς ένα δείγμα περιορισμένο όσον αφορά την γεωγραφική κατανομή του Π.Χ. Βόρεια Ελλάδα και υπαίθριες αγροτουριστικές μονάδες.
Keywords: Αγροτουριστικό
Information: Διπλωματική εργασία - Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ-ΛΑΖΑΡΙΔΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ.pdf1.79 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons