Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14243
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΞηροτύρη-Κουφίδου, Στυλιανήel
dc.contributor.authorΤσαγκαλίδου, Σοφίαel
dc.date.accessioned2011-02-28T09:57:00Z-
dc.date.available2011-02-28T09:57:00Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14243-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΚύριος σκοπός της παρούσας έρευνας είναι η ανάδειξη της αξίας της διαχείρισης γνώσης για την δημόσια διοίκηση και η διερεύνηση της δυνατότητας ενός ελληνικού δημόσιου οργανισμού και συγκεκριμένα του Υπουργείου Οικονομικών να μετεξελιχθεί σε «οργανισμό που μαθαίνει». Διερευνήθηκε η αντίληψη των υπαλλήλων σχετικά με το εάν η Υπηρεσία υποστηρίζει, διευκολύνει και χρησιμοποιεί τις γνώσεις που αποκτούν οι υπάλληλοι σε ατομικό, ομαδικό, οργανωσιακό επίπεδο και κατά πόσο πιστεύουν ότι ο οργανισμός στον οποίο εργάζονται εξελίσσεται σε «οργανισμό που μαθαίνει». Τα ευρήματα της έρευνας οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο δημόσιος οργανισμός θα χρειαστεί να αλλάξει συστήματα, διαδικασίες αλλά και κουλτούρα για να μπορεί να διαχειριστεί την γνώση ώστε να επιτύχει συνεχή βελτίωση και να αυξήσει την αποτελεσματικότητα του.el
dc.format.extent112el
dc.format.extent2610765 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΔιαχείριση γνώσηςel
dc.subjectΟργανισμός που μαθαίνειel
dc.subjectΔημόσια διοίκησηel
dc.subjectΥπουργείο Οικονομικώνel
dc.subjectΜάθησηel
dc.subjectKnowledge Μanagementen
dc.subjectLearning Organisationen
dc.titleΔιαχείριση γνώσης στη δημόσια διοίκησηel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
TsagalidouSofiaMsc2011.pdf2.55 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons