Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14229
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΜαθιουδάκης, Δημήτριος-
dc.date.accessioned2011-02-24T06:55:26Z-
dc.date.available2011-02-24T06:55:26Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14229-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΤο άγχος (stress) μέρα με τη ημέρα επιδρά και καθορίζει τη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων, με αποτέλεσμα να απασχολεί ολοένα και περισσότερο την ακαδημαϊκή κοινότητα. Παρά το γεγονός ότι η έννοια του άγχους και η έρευνα γύρω από αυτό τυγχάνει όλο και μεγαλύτερης προσοχής στις κοινωνικές επιστήμες και στις επιστήμες συμπεριφοράς, έχει σχεδόν αγνοηθεί στον τομέα του μάρκετινγκ και λίγα έχουν γίνει για να εξεταστεί και να συνδεθεί ο ρόλος του άγχους με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την σύνδεση του άγχους, που προκαλείται από τα διάφορα γεγονότα της ζωής που περιλαμβάνονται στην Κλίμακα Βαθμολόγησης της Κοινωνικής Αναπροσαρμογής των Holmes και Rahe, με την καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η παρούσα διατριβή βασίστηκε σε πρωτογενή στοιχεία και συγκεκριμένα σε ποιοτική έρευνα που διεξήχθη με συζητήσεις σε τρις ομάδες εστίασης, στις οποίες συμμετείχαν συνολικά 26 φοιτητές. – 9 προπτυχιακοί, 9 μεταπτυχιακοί φοιτητές ΜΒΑ και 8 μεταπτυχιακοί φοιτητές ΜΒΑ Εxecutive. Το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας ήταν την πρώτη εβδομάδα του μηνός Δεκεμβρίου 2010. Για την διεξαγωγή της έρευνας καθορίστηκαν, σε πρώτη φάση και με βάση την βιβλιογραφία, τα γεγονότα που θα συμπεριλάμβανε μία νέα τροποποιημένη Κλίμακα Κοινωνικής Αναπροσαρμογής, τα οποία θα έπρεπε να είναι συμβατά με τις ιδιαιτερότητες του δείγματος και τις αξίες της Ελληνικής κοινωνίας. Στην συνέχεια, συντάχθηκε ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε ανοιχτού τύπου ερωτήσεις και το οποίο χρησιμοποιήθηκε στην ποιητική έρευνα. Στο Παράρτημα Ι παρατίθεται το διάγραμμα ροής των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν για την υλοποίηση της παρούσας διατριβής. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το άγχος που προκαλείται από τα διάφορα γεγονότα της ζωής επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών, κατά την περίοδο αναπροσαρμογής, που ακολουθεί μετά από την επίδρασης των γεγονότων αυτών πάνω τους.en
dc.format.extent100en
dc.format.extent2020837 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΆγχοςen
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήen
dc.subjectΚλίμακα κοινωνικής αναπροσαρμογήςen
dc.subjectHolmes & Raheen
dc.titleΟ παράγοντας άγχους μέσα από την προσέγγιση του γνωστικού αντικείμενου της συμπεριφοράς καταναλωτή. Μια εμπειρική περίπτωση μελέτης του βαθμού επίδρασης με την χρήση της κλίμακας κοινωνικής αναπροσαρμογήςen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MathioudakisDimitriosMsc2011.pdf1.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.