Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14229
Συγγραφέας: Μαθιουδάκης, Δημήτριος
Τίτλος: Ο παράγοντας άγχους μέσα από την προσέγγιση του γνωστικού αντικείμενου της συμπεριφοράς καταναλωτή. Μια εμπειρική περίπτωση μελέτης του βαθμού επίδρασης με την χρήση της κλίμακας κοινωνικής αναπροσαρμογής
Ημερομηνία Έκδοσης: 2011
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Το άγχος (stress) μέρα με τη ημέρα επιδρά και καθορίζει τη ζωή των σύγχρονων ανθρώπων, με αποτέλεσμα να απασχολεί ολοένα και περισσότερο την ακαδημαϊκή κοινότητα. Παρά το γεγονός ότι η έννοια του άγχους και η έρευνα γύρω από αυτό τυγχάνει όλο και μεγαλύτερης προσοχής στις κοινωνικές επιστήμες και στις επιστήμες συμπεριφοράς, έχει σχεδόν αγνοηθεί στον τομέα του μάρκετινγκ και λίγα έχουν γίνει για να εξεταστεί και να συνδεθεί ο ρόλος του άγχους με τη συμπεριφορά των καταναλωτών. Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει την σύνδεση του άγχους, που προκαλείται από τα διάφορα γεγονότα της ζωής που περιλαμβάνονται στην Κλίμακα Βαθμολόγησης της Κοινωνικής Αναπροσαρμογής των Holmes και Rahe, με την καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Η παρούσα διατριβή βασίστηκε σε πρωτογενή στοιχεία και συγκεκριμένα σε ποιοτική έρευνα που διεξήχθη με συζητήσεις σε τρις ομάδες εστίασης, στις οποίες συμμετείχαν συνολικά 26 φοιτητές. – 9 προπτυχιακοί, 9 μεταπτυχιακοί φοιτητές ΜΒΑ και 8 μεταπτυχιακοί φοιτητές ΜΒΑ Εxecutive. Το χρονικό διάστημα διεξαγωγής της έρευνας ήταν την πρώτη εβδομάδα του μηνός Δεκεμβρίου 2010. Για την διεξαγωγή της έρευνας καθορίστηκαν, σε πρώτη φάση και με βάση την βιβλιογραφία, τα γεγονότα που θα συμπεριλάμβανε μία νέα τροποποιημένη Κλίμακα Κοινωνικής Αναπροσαρμογής, τα οποία θα έπρεπε να είναι συμβατά με τις ιδιαιτερότητες του δείγματος και τις αξίες της Ελληνικής κοινωνίας. Στην συνέχεια, συντάχθηκε ερωτηματολόγιο που περιλάμβανε ανοιχτού τύπου ερωτήσεις και το οποίο χρησιμοποιήθηκε στην ποιητική έρευνα. Στο Παράρτημα Ι παρατίθεται το διάγραμμα ροής των ενεργειών που πραγματοποιήθηκαν για την υλοποίηση της παρούσας διατριβής. Τα αποτελέσματα της έρευνας δείχνουν ότι το άγχος που προκαλείται από τα διάφορα γεγονότα της ζωής επηρεάζει την καταναλωτική συμπεριφορά των φοιτητών, κατά την περίοδο αναπροσαρμογής, που ακολουθεί μετά από την επίδρασης των γεγονότων αυτών πάνω τους.
Λέξεις Κλειδιά: Άγχος
Συμπεριφορά καταναλωτή
Κλίμακα κοινωνικής αναπροσαρμογής
Holmes & Rahe
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MathioudakisDimitriosMsc2011.pdf1.97 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.