Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14210
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΝικολαΐδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΠαπαμήλιου, Ελπινίκη-
dc.date.accessioned2011-02-22T07:26:44Z-
dc.date.available2011-02-22T07:26:44Z-
dc.date.issued2011en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14210-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.en
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας έρευνας είναι η διερεύνηση της εκπαιδευτικής πολιτικής των ελληνικών τραπεζών και πιο συγκεκριμένα θα προσπαθήσουμε να διερευνήσουμε αν η δημοσιοποιημένη εκπαιδευτική πολιτική της Εθνικής Τράπεζας της Ελλάδος, την οποία και θα αξιολογήσουμε, με γνώμονα το υπάρχον ανθρώπινο δυναμικό, τις ανάγκες της τράπεζας, αλλά και τη γενικότερη κατάσταση στην καθημερινότητα των εργαζομένων, εφαρμόζεται με επιτυχία (προτείνοντας παράλληλα λύσεις – βελτιώσεις). Η συλλογή των πρωτογενών δεδομένων πραγματοποιήθηκε μέσω ερωτηματολογίου σε ένα τυχαίο δείγμα 60 υπαλλήλων της Εθνικής Τράπεζας. Για την ποσοτική ανάλυση των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό πακέτο του Microsoft Office Excel. Τα ευρήματα μας καθοδηγούν στην εξαγωγή συμπερασμάτων και τη διατύπωση προτάσεων για τη βελτίωση της εκπαιδευτικής πολιτικής και την αύξηση της αποτελεσματικότητάς της.en
dc.format.extent90en
dc.format.extent1017184 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΕκπαίδευσηen
dc.subjectΤράπεζεςen
dc.subjectΕΤΕen
dc.titleΕκπαιδευτική πολιτική στον τραπεζικό τομέα_το παράδειγμα της Εθνικής Τράπεζαςen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PapamiliouElpinikiMsc2011.pdf993.34 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons