Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14206
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒούζας, Φώτιοςel
dc.contributor.authorΖαφειροπούλου, Ανδρονίκηel
dc.date.accessioned2011-02-22T07:22:00Z-
dc.date.available2011-02-22T07:22:00Z-
dc.date.issued2011el
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14206-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2011.el
dc.description.abstractΗ μέτρηση και η αντίληψη της ποιότητας προϊόντων και υπηρεσιών έχει αποτελέσει κατά καιρούς αντικείμενο μελέτης πολλών ερευνητών, καθώς έχει αποδειχθεί ότι η ποιότητα του προσφερόμενου αγαθού αποτελεί στοιχείο – κλειδί στην ικανοποίηση των πελατών μιας επιχείρησης. Εξάλλου, η ικανοποίηση του πελάτη αποτελεί παράγοντα καθοριστικής σημασίας τόσο για την επιβίωση της εταιρίας, όσο και για την απόκτηση συγκριτικού πλεονεκτήματος έναντι των ανταγωνιστών της. Η αντιλαμβανόμενη ποιότητα των υπηρεσιών διαδραματίζει ιδιάζοντα ρόλο κυρίως σε βιομηχανίες με υψηλό βαθμό εμπλοκής, όπως είναι οι εταιρίες παροχής υπηρεσιών, που στηρίζονται παραδοσιακά στη δημιουργία και διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες τους. Σε συμφωνία με αυτήν την παραδοχή, ολοένα και περισσότερες εταιρίες ευαισθητοποιούνται σε θέματα ποιότητας και υιοθετούν συστήματα για τη διασφάλισή της, επιχειρώντας τη γεφύρωση του χάσματος μεταξύ των επιδιώξεων της επιχείρησης και των απαιτήσεων της αγοράς που εξυπηρετεί. Στην παρούσα μελέτη αποτυπώνονται τα αποτελέσματα εμπειρικής έρευνας αναφορικά με το επίπεδο ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών στον ασφαλιστικό χώρο. Ως ερευνώμενος πληθυσμός επιλέχθηκαν οι διαμεσολαβούντες στην ιδιωτική ασφάλιση, καθώς αποτελούν το συνδετικό κρίκο μεταξύ επιχειρήσεων και καταναλωτών. Επομένως γίνεται αντιληπτό ότι η υποκειμενική θεώρησή τους δύναται να επηρεάσει την καταναλωτική συμπεριφορά των πελατών και κατά συνέπεια τις χρηματοοικονομικές αποδόσεις των οργανισμών. Από την έρευνα προέκυψε ότι συνεργάτες και επιχειρήσεις προσδίδουν διαφορετική βαρύτητα στις διαστάσεις που σχετίζονται με την ποιότητα, με αποτέλεσμα οι τελευταίες να επενδύουν συχνά σε διαδικασίες που δεν ανταποκρίνονται στις προσδοκίες της εσωτερικής αγοράς. Τα στοιχεία συγκεντρώθηκαν μέσω δομημένων ερωτηματολογίων και αναλύθηκαν στατιστικά με το πρόγραμμα SPSS. Η ερευνητική μεθοδολογία βασίστηκε στο μοντέλο SERVQUAL που αναπτύχθηκε από τους Parasuraman, Jeithamal και Berry.el
dc.format.extent148el
dc.format.extent5099142 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΙκανοποίηση πελατώνel
dc.titleΠοιότητα και Ικανοποίηση Πελατών στον Ασφαλιστικό Κλάδοel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ZafeiropoulouAndronikiMsc2011.pdf4.98 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons