Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1412
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΓκινόγλου, Δημήτριοςel
dc.contributor.authorΠαντόπουλος, Παναγιώτηςel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:24:05Z-
dc.date.available2006-12-28T12:24:05Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1412-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/36en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2005.el
dc.format.extent110 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.titleΗ στρατηγική των επιχειρήσεων κάτω από την προοπτική της ενδοεπιχειρησιακής τιμολόγησης: αρωγός ή τροχοπέδη στην ανάπτυξη του πλούτου των επιχειρήσεων και του κοινωνικού συνόλου;el
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών. Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PantopoulosMsc2005.pdf861.24 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.