Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14118
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΚαψάλης, Αχιλλέας-
dc.contributor.authorΠαπαγιάννης, Γιώργος-
dc.date.accessioned2010-11-08T07:00:01Z-
dc.date.available2010-11-08T07:00:01Z-
dc.date.issued2008en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14118-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2008.en
dc.description.abstractΗ εργασία αυτή έχει ως θέμα τη σημασία της εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχει-ρήσεων για τη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Η εκπαίδευση γενικά είναι πολύ σημαντική και για τα αποτελέσματα που έχει στη διαμόρφωση των στάσεων και συμπεριφο-ρών των ανθρώπων αλλά και στη βελτίωση των ικανοτήτων τους έχουν γράψει πολλοί. Σκο-πός όμως της συγκεκριμένης εργασίας δεν είναι να αναφερθεί στα θετικά σημεία της εκπαί-δευσης γενικά, αλλά μέσα από τη μελέτη της βιβλιογραφίας, να δείξει τη σημασία που έχει για τις επιχειρήσεις. Σκοπός της, με άλλα λόγια, είναι να προσπαθήσει να βοηθήσει στην κα-τανόηση της σχέσης που υπάρχει μεταξύ της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού των επι-χειρήσεων και της ανταγωνιστικότητας. Η εργασία αυτή αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος αναφέρονται εισα-γωγικές έννοιες της εκπαίδευσης και της οικονομίας. Στο δεύτερο μέρος εξετάζεται η επιστή-μη της διοίκησης των ανθρωπίνων πόρων. Σε αυτό το μέρος αναφέρεται επίσης η σημασία που αποδίδεται από τη διοίκηση μιας επιχείρησης στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού για την οποία γίνεται αναφορά στο τρίτο μέρος. Τέλος, στο τέταρτο μέρος γίνεται μια προ-σπάθεια ανάδειξης του πως οι ίδιες οι επιχειρήσεις αντιλαμβάνονται το ρόλο της εκπαίδευσης του προσωπικού τους. Συμπερασματικά, μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει θετική σχέση μεταξύ της ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού και της αύξησης της ανταγωνιστικότητας σε μια επιχείρηση. Ό-μως πρέπει να σημειώσουμε ότι οι συνθήκες που διαμορφώνονται στο σύγχρονο περιβάλλον που δημιουργείται λόγω της παγκοσμιοποίησης, δημιουργούν πολλά ερωτήματα για τον ρόλο της εκπαίδευσης στις επιχειρήσεις. Η αβεβαιότητα που δημιουργείται στου εργαζόμενους των επιχειρήσεων λόγω και της ευελιξίας στους όρους απασχόλησης που αυτές διεκδικούν, θέτει το ζήτημα της θέλησης ή μη των εργαζομένων για αφοσίωση στην επιχείρηση. Γνωρίζοντας ότι η αφοσίωση του προσωπικού μιας επιχείρησης στους στόχους της αποτελεί σημαντική προϋπόθεση για την εξέλιξη και ανάπτυξή της τίθεται το ερώτημα του πως θα μπορέσει η ε-πιχείρηση να αποκτήσει ένα ικανοποιημένο σύνολο εργαζομένων και έπειτα να του παρέχει εκπαίδευση. Έτσι θα μπορούσε κανείς να αναπτύξει το θέμα της εργασίας αυτής ερευνώντας τις ανάγκες των εργαζομένων για εκπαίδευση, το ρόλο που οι ίδιοι οι εργαζόμενοι αποδίδουν στην εκπαίδευση ή επίσης το είδος της εκπαίδευσης και των επιμορφωτικών προγραμμάτων που θα βοηθούσαν στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων και της ανταγωνι-στικότητας των επιχειρήσεων.en
dc.format.extent134en
dc.format.extent1233605 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΕκπαίδευσηen
dc.subjectΚατάρτισηen
dc.subjectΑνταγωνιστικό πλεονέκτημαen
dc.subjectΕπιχειρηματικότηταen
dc.subjectΑποτελεσματικότηταen
dc.subjectΑνταγωνιστικότηταen
dc.subjectΑνθρώπινο κεφάλαιοen
dc.subjectΕπαγγελματική εκπαίδευσηen
dc.subjectΕνδοεπιχειρησιακή κατάρτισηen
dc.subjectΑνάπτυξη ανθρώπινου δυναμικούen
dc.subjectΑνθρώπινο δυναμικόen
dc.subjectΕκπαίδευση ανθρώπινου δυναμικούen
dc.subjectΕπιχειρήσειςen
dc.titleΗ σημασία της ανάπτυξης ανθρώπινου δυναμικού στη δημιουργία ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος για τις επιχειρήσεις-οργανισμούςen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΠρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικήςen
Appears in Collections:ΠΜΣ Εκπαιδευτικής & Κοινωνικής Πολιτικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ - ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗ.pdf1.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.