Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14117
Author: Τσιλφίδης, Χαράλαμπος
Title: Διοίκηση υπηρεσιών εστιασμένη στη διασφάλιση ποιότητας και υγιεινής τροφίμων σε χώρους μαζικής εστίασης
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Supervisor: Βασιλειάδης, Χρήστος
Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Στην παρούσα εργασία εξετάζονται τα θέματα που αφορούν στη διοίκηση υπηρεσιών, εστιασμένη στη διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, σε χώρους μαζικής εστίασης. Γίνεται μελέτη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με τα θέματα της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, αναλύονται οι διάφορες διαδικασίες και διεργασίες διοίκησης των υπηρεσιών, μέσα από τις οποίες επιτυγχάνεται η διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, και εξετάζεται το αποτέλεσμα της εφαρμογής των διαδικασιών και διεργασιών αυτών, σε οικονομική διάσταση. Από την ανάλυση των παραπάνω προκύπτει ότι η διοίκηση των υπηρεσιών μαζικής εστίασης μπορεί να γίνεται με γνώμονα την κερδοφορία της επιχείρησης και με ταυτόχρονη εφαρμογή διαδικασιών που διασφαλίζουν την ποιότητα και την υγιεινή των τροφίμων, καθώς η εφαρμογή τέτοιων διαδικασιών αποφέρει τελικά οικονομικά οφέλη στην επιχείρηση.
Keywords: Διοίκηση υπηρεσιών
Χώροι μαζικής εστίασης
Τρόφιμα
Διασφάλιση ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Diplomatiki Ergasia Tsilfidis Haralampos.pdf408.48 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons