Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14117
Συγγραφέας: Τσιλφίδης, Χαράλαμπος
Τίτλος: Διοίκηση υπηρεσιών εστιασμένη στη διασφάλιση ποιότητας και υγιεινής τροφίμων σε χώρους μαζικής εστίασης
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στα Πληροφοριακά Συστήματα
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Περίληψη: Στην παρούσα εργασία εξετάζονται τα θέματα που αφορούν στη διοίκηση υπηρεσιών, εστιασμένη στη διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, σε χώρους μαζικής εστίασης. Γίνεται μελέτη της υπάρχουσας βιβλιογραφίας σχετικά με τα θέματα της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, αναλύονται οι διάφορες διαδικασίες και διεργασίες διοίκησης των υπηρεσιών, μέσα από τις οποίες επιτυγχάνεται η διασφάλιση της ποιότητας και της υγιεινής των τροφίμων, και εξετάζεται το αποτέλεσμα της εφαρμογής των διαδικασιών και διεργασιών αυτών, σε οικονομική διάσταση. Από την ανάλυση των παραπάνω προκύπτει ότι η διοίκηση των υπηρεσιών μαζικής εστίασης μπορεί να γίνεται με γνώμονα την κερδοφορία της επιχείρησης και με ταυτόχρονη εφαρμογή διαδικασιών που διασφαλίζουν την ποιότητα και την υγιεινή των τροφίμων, καθώς η εφαρμογή τέτοιων διαδικασιών αποφέρει τελικά οικονομικά οφέλη στην επιχείρηση.
Λέξεις Κλειδιά: Διοίκηση υπηρεσιών
Χώροι μαζικής εστίασης
Τρόφιμα
Διασφάλιση ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Diplomatiki Ergasia Tsilfidis Haralampos.pdf408.48 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons