Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14116
Author: Ζερβόπουλος, Γεώργιος
Title: Οι κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας της εξαγωγικής ανάπτυξης / επέκτασης μιας επιχείρησης
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Γεωργίου, Ανδρέας
Abstract: Σκοπός της παρούσας πτυχιακής εργασίας είναι η διερεύνηση των παραγόντων εκείνων που προσδιορίζουν την επιτυχία της εξαγωγικής ανάπτυξης / επέκτασης μιας επιχείρησης. Μετά από λεπτομερή μελέτη της διεθνούς βιβλιογραφίας φανερώθηκαν οι κύριοι παράγοντες που συμβάλλουν σε κάτι τέτοιο, οι οποίοι ομαδοποιήθηκαν σε δύο ομάδες. Η πρώτη αναφέρεται στους εσωτερικούς παράγοντες όπως – μέγεθος επιχείρησης, χαρακτηριστικά και αντιλήψεις στελεχών, εμπειρία, γνώσεις, ικανότητες και πόροι επιχείρησης, καθώς και εξαγωγική στρατηγική, ενώ η δεύτερη στους εξωτερικούς παράγοντες – χώρα προέλευσης, πολιτικό, οικονομικό, πολιτιστικό και τεχνολογικό περιβάλλον της ξένης αγοράς/ χώρας.
Keywords: Εξαγωγές
Επέκταση
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΖΕΡΒΟΠΟΥΛΟΣ _mba0466_.pdf615.6 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.