Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14105
Author: Δεληδημήτρη, Μαλβίνα
Title: Η σημασία της ανάπτυξης δικτύων διανομής ως κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας της εισόδου σε μία ξένη αγορά
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Abstract: Οι επιχειρήσεις έχουν ήδη αναπτύξει μια διεθνή προσέγγιση των αγορών τους και οι μεγαλύτερες από αυτές έχουν προετοιμασθεί για τη διεθνοποίηση του μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Για μερικές επιχειρήσεις, οι διεθνείς δραστηριότητες αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό των συνολικών δραστηριοτήτων τους. Τα κίνητρα των επιχειρήσεων για διεθνοποίηση του εμπορίου σχετίζονται κυρίως με την ανάπτυξη, όταν η διεθνοποίηση θεωρείται ένα μέσο για αύξηση των πωλήσεων και κερδών και για επέκταση σε υποανάπτυκτες αγορές με υψηλούς δείκτες ανάπτυξης ιδιαίτερα όταν οι στόχοι επέκτασης δεν μπορούν να επιτευχθούν στην εσωτερική αγορά. Οι περιορισμένες ευκαιρίες για ανάπτυξη στην εγχώρια αγορά που οφείλονται στην ωριμότητα, τον κορεσμό και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό της αγοράς έχουν ως αποτέλεσμα τη στροφή των επιχειρήσεων σε ξένες αγορές και τη δημιουργία εκτεταμένων δικτύων διανομής σε αυτές.
Keywords: Δίκτυα διανομής
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΤΕΛΙΚΗ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf587.3 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons