Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14105
Συγγραφέας: Δεληδημήτρη, Μαλβίνα
Τίτλος: Η σημασία της ανάπτυξης δικτύων διανομής ως κρίσιμος παράγοντας επιτυχίας της εισόδου σε μία ξένη αγορά
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Χατζηδημητρίου, Ιωάννης
Περίληψη: Οι επιχειρήσεις έχουν ήδη αναπτύξει μια διεθνή προσέγγιση των αγορών τους και οι μεγαλύτερες από αυτές έχουν προετοιμασθεί για τη διεθνοποίηση του μάρκετινγκ των προϊόντων τους. Για μερικές επιχειρήσεις, οι διεθνείς δραστηριότητες αποτελούν ένα σημαντικό ποσοστό των συνολικών δραστηριοτήτων τους. Τα κίνητρα των επιχειρήσεων για διεθνοποίηση του εμπορίου σχετίζονται κυρίως με την ανάπτυξη, όταν η διεθνοποίηση θεωρείται ένα μέσο για αύξηση των πωλήσεων και κερδών και για επέκταση σε υποανάπτυκτες αγορές με υψηλούς δείκτες ανάπτυξης ιδιαίτερα όταν οι στόχοι επέκτασης δεν μπορούν να επιτευχθούν στην εσωτερική αγορά. Οι περιορισμένες ευκαιρίες για ανάπτυξη στην εγχώρια αγορά που οφείλονται στην ωριμότητα, τον κορεσμό και τον αυξανόμενο ανταγωνισμό της αγοράς έχουν ως αποτέλεσμα τη στροφή των επιχειρήσεων σε ξένες αγορές και τη δημιουργία εκτεταμένων δικτύων διανομής σε αυτές.
Λέξεις Κλειδιά: Δίκτυα διανομής
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΤΕΛΙΚΗ_ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ.pdf587.3 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons