Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14081
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΛαζαρίδης, Ιωάννης-
dc.contributor.authorΠλουμίδου, Βασιλική-
dc.date.accessioned2010-10-19T07:42:02Z-
dc.date.available2010-10-19T07:42:02Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14081-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.en
dc.description.abstractΤην τελευταία δεκαετία, με εξαίρεση τη διετία 2006 – 2007, ο κλάδος της ένδυσης στην Ελλάδα ακολουθεί όπως και στις υπόλοιπες χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης φθίνουσα πορεία. Παρ’ όλες τις απώλειες, η ένδυση εξακολουθεί να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους μεταποιητικούς κλάδους της χώρας και ιδιαίτερα στις περιφέρειες της Βόρειας Ελλάδας. Τα τελευταία χρόνια οι ελληνικές επιχειρήσεις προχωρούν σε συνεχείς αναδιαρθρώσεις και σε σημαντικές αλλαγές που στόχο έχουν τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητάς τους και την προσαρμογή τους στις διεθνείς εξελίξεις. Η πλειοψηφία των επιχειρήσεων έχει μετατραπεί από αμιγώς παραγωγικές επιχειρήσεις σε επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών και εμπορικές επιχειρήσεις. Ωστόσο, ακόμη και σήμερα, σημαντικό μέρος της παραγωγής εξακολουθεί να αφορά προϊόντα χαμηλού σχεδιαστικού και τεχνολογικού περιεχομένου, τα οποία είναι ιδιαίτερα ευάλωτα στο διεθνή ανταγωνισμό. Το μέλλον των ελληνικών επιχειρήσεων είναι συνυφασμένο με τη συνεχή προσπάθεια τους να παραμείνουν ανταγωνιστικές ακολουθώντας συγκεκριμένες στρατηγικές επιλογές. Ανάλογα με τον προσανατολισμό τους (σε κυρίως παραγωγικές ή εμπορικές επιχειρήσεις) οι βασικές στρατηγικές επιλογές αφορούν τη συμπίεση του κόστους, τη διαφοροποίηση του τελικού προϊόντος, τη μείωση των χρόνων ανταπόκρισης, τη συνέπεια, την ενσωμάτωση τεχνολογικών και «μη τεχνολογικών» καινοτομιών, τη βελτίωση του ανθρώπινου δυναμικού, την αύξηση των εξαγωγών και την ανάπτυξη δικτύων διανομής. Η παρούσα μελέτη συντάχθηκε στα πλαίσια του προσδιορισμού των δυνατοτήτων επέκτασης εταιρειών του κλάδου σε χώρες στις οποίες δε δραστηριοποιούνται από παραγωγικής απόψεως. Η εργασία αποτελείται από τέσσερα μέρη. Στο πρώτο μέρος γίνεται μια γενική αναφορά στο επιχειρησιακό πλάνο δράσης καθώς στα πλαίσια σύνταξης ενός τέτοιου έγινε η προσπάθεια προσδιορισμού των δυνατοτήτων που αναφέρθηκε ανωτέρω. Στο δεύτερο μέρος πραγματοποιείται μια παρουσίαση του κλάδου της κλωστοϋφαντουργίας στην Ελλάδα καθώς και μια σύντομη αναφορά στον ανταγωνισμό που δέχεται ο κλάδος από τις χώρες της Κίνας και της Ινδίας. Στο τρίτο μέρος αναλύεται το επιχειρησιακό πλάνο της εξεταζόμενης επιχείρησης ενώ στο τέταρτο και τελευταίο κομμάτι της μελέτης παρουσιάζονται τα συμπεράσματα.en
dc.format.extent89en
dc.format.extent890134 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectΕπιχειρησιακό πλάνο δράσηςen
dc.subjectΚλάδος κλωστοϋφαντουργίαςen
dc.titleΠροσδιορισμός των δυνατοτήτων επέκτασης επιχειρήσεων κλωστοϋφαντουργίας σε χώρες μη δραστηριοποίησης τους, στα πλαίσια σύνταξης του επιχειρησιακού πλάνου δράσης τους: η περίπτωση της επιχείρησης Αφοι Ι & Β Λαδένης Α.Ε. MINERVAen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
PloumidouVasilikiMsc2010.pdf.pdf869.27 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.