Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14072
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΧαραμή, Μαρία-Θηρεσία-
dc.date.accessioned2010-10-18T07:47:34Z-
dc.date.available2010-10-18T07:47:34Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14072-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2010.en
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της υιοθέτησης εφαρμογών CRM στην περίπτωση του μάρκετινγκ του ελληνικού φαρμακείου. Ο σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η εφαρμογή της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων στην περίπτωση του φαρμακείου, είναι ικανή να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και οικονομικά οφέλη στην επιχείρηση που θα την εφαρμόσει. Χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική, διότι η εφαρμογή της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποτελεί καινοτομία για το ελληνικό φαρμακείο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας περιλαμβάνει: 1.Βιβλιογραφική επισκόπηση για την τεκμηρίωση ότι η εφαρμογή διαχείρισης πελατειακών σχέσεων μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. 2.Ανάλυση δυνάμεων, αδυναμιών, απειλών και ευκαιριών (SWOT) για τη διερεύνηση της παρούσας κατάστασης του ελληνικού φαρμακείου. 3.Εφαρμογή του πίνακα ισορροπημένης στοχοθεσίας (Balanced scorecard) για την μελέτη περίπτωσης εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε φαρμακείο στην πόλη της Κοζάνης. Το ελληνικό φαρμακείο εφαρμόζοντας ένα σύστημα CRM, όπως προτείνεται από την παρούσα μελέτη, θα μπορέσει να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσω των εφαρμογών CRM θα είναι σε θέση να αποκτήσει οικονομικά οφέλη, να επιτελέσει αποτελεσματικότερα το κοινωνικό του έργο με τις εξατομικευμένες ποιοτικές συμβουλές υγείας και να ενδυναμώσει τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του φαρμακοποιού και του ασθενή-πελάτη, σχέση που αποτελεί τον πυρήνα εφαρμογής του CRM. Αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή CRM στο ελληνικό φαρμακείο μέσω της παρούσας μελέτης, επιδιώκουμε να δοθεί το ερέθισμα στους φαρμακοποιούς να εξετάσουν το μέλλον της αγοράς και να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες υπηρεσίες.en
dc.format.extent91en
dc.format.extent840390 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectCrmen
dc.subjectΦαρμακείοen
dc.subjectBalanced scorecarden
dc.subjectΦαρμακευτικό μάρκετινγκen
dc.titleΥιοθέτηση των εφαρμογών CRM στην περίπτωση του ελληνικού φαρμακευτικού μάρκετινγκ: Μια περίπτωση διερεύνησης σε φαρμακείο της ελληνικής περιφέρειαςen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΒΑ ΧΑΡΑΜΗ ΜΑΡΙΑ ΘΗΡΕΣΙΑ.pdf820.69 kBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons