Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14072
Συγγραφέας: Χαραμή, Μαρία-Θηρεσία
Τίτλος: Υιοθέτηση των εφαρμογών CRM στην περίπτωση του ελληνικού φαρμακευτικού μάρκετινγκ: Μια περίπτωση διερεύνησης σε φαρμακείο της ελληνικής περιφέρειας
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Βασιλειάδης, Χρήστος
Περίληψη: Η παρούσα εργασία αποτελεί μια εμπειρική προσέγγιση της υιοθέτησης εφαρμογών CRM στην περίπτωση του μάρκετινγκ του ελληνικού φαρμακείου. Ο σκοπός της έρευνας είναι να διερευνηθεί κατά πόσο η εφαρμογή της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων στην περίπτωση του φαρμακείου, είναι ικανή να δημιουργήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και οικονομικά οφέλη στην επιχείρηση που θα την εφαρμόσει. Χαρακτηρίζεται ιδιαίτερα σημαντική, διότι η εφαρμογή της διαχείρισης πελατειακών σχέσεων αποτελεί καινοτομία για το ελληνικό φαρμακείο. Η μεθοδολογία που χρησιμοποιήθηκε για την πραγματοποίηση της έρευνας περιλαμβάνει: 1.Βιβλιογραφική επισκόπηση για την τεκμηρίωση ότι η εφαρμογή διαχείρισης πελατειακών σχέσεων μπορεί να λειτουργήσει ως εργαλείο για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. 2.Ανάλυση δυνάμεων, αδυναμιών, απειλών και ευκαιριών (SWOT) για τη διερεύνηση της παρούσας κατάστασης του ελληνικού φαρμακείου. 3.Εφαρμογή του πίνακα ισορροπημένης στοχοθεσίας (Balanced scorecard) για την μελέτη περίπτωσης εφαρμογής διαχείρισης πελατειακών σχέσεων σε φαρμακείο στην πόλη της Κοζάνης. Το ελληνικό φαρμακείο εφαρμόζοντας ένα σύστημα CRM, όπως προτείνεται από την παρούσα μελέτη, θα μπορέσει να αποκτήσει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Μέσω των εφαρμογών CRM θα είναι σε θέση να αποκτήσει οικονομικά οφέλη, να επιτελέσει αποτελεσματικότερα το κοινωνικό του έργο με τις εξατομικευμένες ποιοτικές συμβουλές υγείας και να ενδυναμώσει τη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του φαρμακοποιού και του ασθενή-πελάτη, σχέση που αποτελεί τον πυρήνα εφαρμογής του CRM. Αναδεικνύοντας τα πλεονεκτήματα από την εφαρμογή CRM στο ελληνικό φαρμακείο μέσω της παρούσας μελέτης, επιδιώκουμε να δοθεί το ερέθισμα στους φαρμακοποιούς να εξετάσουν το μέλλον της αγοράς και να επενδύσουν σε νέες τεχνολογίες και καινοτόμες υπηρεσίες.
Λέξεις Κλειδιά: Crm
Φαρμακείο
Balanced scorecard
Φαρμακευτικό μάρκετινγκ
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη,2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
ΔΙΠΛΩΜΑΤΙΚΗ ΜΒΑ ΧΑΡΑΜΗ ΜΑΡΙΑ ΘΗΡΕΣΙΑ.pdf820.69 kBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Αυτό το τεκμήριο προστατεύεται από Αδεια Creative Commons Creative Commons