Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14040
Συγγραφέας: Μάλλη, Μαρία
Τίτλος: Παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα: η περίπτωση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ευόσμου.
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Επόπτης Καθηγητής: Παπαναστασίου, Ιωάννης
Περίληψη: Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να προσεγγίσει τους παράγοντες εκείνους που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα, και συγκεκριμένα στο ίδρυμα κοινωνικών ασφαλίσεων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Εύοσμου, όπου εργάζεται η συγγραφέας. Προκειμένου να επιτευχτεί ο παραπάνω σκοπός, μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξήχθητε πρωτογενής ερευνά. Έτσι, διανεμηθήκαν ερωτηματολόγια σε όλους τους διοικητικούς υπάλληλους του ιδρύματος. Η στατιστική ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι οι ενεργοί διοικητικοί υπάλληλοι του ιδρύματος κοινωνικής ασφάλισης θεωρούν όλους σχεδόν τους παράγοντες του ερωτηματολόγιου σημαντικούς για τη διασφάλιση της ποιότητας στον οργανισμό, οι πιο σημαντικοί εκ των όποιων είναι η ηγεσία, το ανθρώπινο δυναμικό, η στρατηγική και ο προγραμματισμός. Τέλος, με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του οργανισμού υποβάλλονται προτάσεις που βασίζονται στις αρχές της διοίκησης ολικής ποιότητας.
Λέξεις Κλειδιά: Παράγοντες ποιότητας
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010
Εμφανίζεται στις Συλλογές:ΠΜΣ Λογιστική Φορολογία και Χρηματοοικονομική Διοίκηση (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
MalliMariaMsc2010pdf.pdf3.74 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.