Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14040
Author: Μάλλη, Μαρία
Title: Παράγοντες που επηρεάζουν την ποιότητα υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα: η περίπτωση του ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Ευόσμου.
Date Issued: 2010
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Στρατηγική Διοικητική Λογιστική και Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων
Supervisor: Παπαναστασίου, Ιωάννης
Abstract: Η παρούσα εργασία έχει ως σκοπό να προσεγγίσει τους παράγοντες εκείνους που επηρεάζουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στο δημόσιο τομέα, και συγκεκριμένα στο ίδρυμα κοινωνικών ασφαλίσεων ΙΚΑ-ΕΤΑΜ Εύοσμου, όπου εργάζεται η συγγραφέας. Προκειμένου να επιτευχτεί ο παραπάνω σκοπός, μελετήθηκε η υπάρχουσα βιβλιογραφία και διεξήχθητε πρωτογενής ερευνά. Έτσι, διανεμηθήκαν ερωτηματολόγια σε όλους τους διοικητικούς υπάλληλους του ιδρύματος. Η στατιστική ανάλυση οδήγησε στο συμπέρασμα ότι οι ενεργοί διοικητικοί υπάλληλοι του ιδρύματος κοινωνικής ασφάλισης θεωρούν όλους σχεδόν τους παράγοντες του ερωτηματολόγιου σημαντικούς για τη διασφάλιση της ποιότητας στον οργανισμό, οι πιο σημαντικοί εκ των όποιων είναι η ηγεσία, το ανθρώπινο δυναμικό, η στρατηγική και ο προγραμματισμός. Τέλος, με σκοπό τη βελτίωση του τρόπου λειτουργίας του οργανισμού υποβάλλονται προτάσεις που βασίζονται στις αρχές της διοίκησης ολικής ποιότητας.
Keywords: Παράγοντες ποιότητας
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010
Appears in Collections:ΠΜΣ Στρατηγική Διοικητική Λογιστική & Χρηματοοικονομική Διοίκηση για Στελέχη Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
MalliMariaMsc2010pdf.pdf3.74 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.