Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14010
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΒασιλειάδης, Χρήστος-
dc.contributor.authorΜούντζιος, Αλέξανδρος-
dc.date.accessioned2010-09-27T05:41:43Z-
dc.date.available2010-09-27T05:41:43Z-
dc.date.issued2010en
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14010-
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.en
dc.description.abstractΗ διαδικτυακή αγορά υπηρεσιών είναι ένα σχετικά νέο πεδίο στο χώρο. Πάρα πολλές επιχειρήσεις και εταιρίες δραστηριοποιούνται πλέον στο διαδίκτυο. Από αυτές, τη μερίδα του λέοντος κατέχουν οι τουριστικές επιχειρήσεις, οι οποίες κάνουν κατά κόρον χρήση του διαδικτύου για να πουλήσουν τις υπηρεσίες τους. Ένας σχετικά καινούργιος τομέας στο χώρο των τουριστικών επιχειρήσεων είναι αυτός του αγροτουρισμού. Τα παραπάνω δημιούργησαν την ανάγκη να αναπτυχθούν κάποια μοντέλα και θεωρίες αξιολόγησης ιστοσελίδων των επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στο διαδίκτυο για πώληση των υπηρεσιών τους. Στην παρούσα εργασία συμπεριλαμβάνεται μια βιβλιογραφική επισκόπηση των μεθοδολογιών που έχουν διατυπωθεί τα τελευταία χρόνια. Στη συνέχεια επιλέγεται μια μέθοδος αξιολόγησης έχοντας σαν βάση το μοντέλο webqual , με κάποιες διαφοροποιήσεις. Για τις ανάγκες της εργασίας συγκεντρώθηκε ένα δείγμα 12 ιστοσελίδων ελληνικών αγροτουριστικών επιχειρήσεων –από τις ούτως ή άλλως λίγες που υπάρχουν στην Ελλάδα- με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη γεωγραφική διασπορά, προκειμένου να αξιολογηθούν. Για τη διευκόλυνση της έρευνας στάλθηκε ένα e-mail με το οποίο ζητήθηκαν από τις εταιρίες του δείγματος πληροφορίες για τις τρέχουσες τιμές παροχής υπηρεσιών καθώς και διάφορες διευκρινίσεις. Από την εργασία προέκυψαν διάφορα συμπεράσματα που αφορούν στα οφέλη που παράγονται από τη σωστή λειτουργία των ιστοσελίδων αγροτουριστικών επιχειρήσεων σε διάφορους τομείς. Στο τελευταίο μέρος της εργασίας παρατίθενται η βιβλιογραφία και οι ιστοσελίδες που χρησιμοποιήθηκαν για την πραγματοποίησή της.en
dc.format.extent43en
dc.format.extent362779 bytes-
dc.format.mimetypeapplication/pdf-
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημών-
dc.subjectAγροτουρισμόςen
dc.subjectΙστοσελίδαen
dc.titleΑξιολόγηση Ιστοσελίδων Αγροτουριστικών Επιχειρήσεωνen
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνen
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
τελικό-τελικό.pdf354.28 kBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.