Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/14008
Author: Βαλσαμίδου, Ελισάβετ
Title: Ανάλυση περιβάλλοντος Ιαπωνικής αγοράς τροφίμων και μελέτη στρατηγικών εισόδου
Date Issued: 2010
Department: Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων
Supervisor: Ανδρονικίδης, Ανδρέας
Abstract: Η παρούσα μελέτη έχει σαν στόχο να αποτελέσει ένα οδηγό για τους Έλληνες παραγωγούς και εμπόρους τροφίμων που φιλοδοξούν να εξάγουν τα προϊόντα τους στην αγορά της Ιαπωνίας. Σκοπός της εργασίας είναι η παρουσίαση της αγοράς τροφίμων της Ιαπωνίας και των στρατηγικών εισόδου στην αγορά. Για το σκοπό αυτό καταρτίστηκε, με χρήση δευτερογενών στοιχείων, ένα σχέδιο μάρκετινγκ όπου αναλύονται το πολιτισμικό και το πολιτικοοικονομικό περιβάλλον της χώρας, η λειτουργία της αγοράς τροφίμων και το νομικό πλαίσιο εισαγωγής τροφίμων στη χώρα και προτείνονται στρατηγικές εισόδου στην αγορά.
Keywords: Διεθνές μάρκετινγκ
Έρευνα μάρκετινγκ
Αγορά τροφίμων
Ιαπωνία
Information: Διπλωματική εργασία Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων (M.B.A.) θεσσαλονίκη 2010
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
διπλωματική_Βαλσαμίδου.pdf1.04 MBAdobe PDFView/Open


This item is licensed under a Creative Commons License Creative Commons