Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13988
Συγγραφέας: Σαράντη, Βάια
Τίτλος: Πολιτικές και μοντέλα τιμολόγησης στο διαδίκτυο
Ημερομηνία Έκδοσης: 2010
Τμήμα: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Επόπτης Καθηγητής: Στειακάκης, Μάνος
Περίληψη: Η τιμολόγηση ενός αγαθού, είναι ένα από τα κύρια συστατικά για την επιτυχία μιας επιχείρησης και μιας επιτυχημένης συναλλαγής σε κάθε αγορά, φυσική και ηλεκτρονική. Όταν αναφερόμαστε στον όρο τιμή εννοούμε όχι μόνο το χρηματικό ποσό για την απόκτηση ενός αγαθού αγοράς, αλλά και την αποτίμηση της αξίας των χαρακτηριστικών του αγαθού αυτού και της ικανοποίησης που η απόκτησή του δίνει στον καταναλωτή. Στο χώρο του διαδικτύου η τιμολόγηση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Οι ηλεκτρονικές αγορές εκτός από ιδανικές είναι και ιδιαιτέρως απαιτητικές. Η χρήση των υπαρχουσών θεωριών, μεθόδων και προτύπων τιμολόγησης έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν εξατομικευμένα και διαφοροποιημένα αγαθά. Από την μέχρι τώρα διαδρομή του τομέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν διαφαίνεται πως όλα τα παραπάνω προσαρμόστηκαν και εξελίχθηκαν για να υπηρετήσουν τις νέες απαιτήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Και η εξέλιξη συνεχίζεται…
Λέξεις Κλειδιά: Πολιτικές τιμολόγησης
Μοντέλα τιμολόγησης
Πληροφορίες: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Εμφανίζεται στις Συλλογές:Π.Μ.Σ. στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική (M)

Αρχεία σε αυτό το Τεκμήριο:
Αρχείο Περιγραφή ΜέγεθοςΜορφότυπος 
Saranti_Msc2010.pdf1.69 MBAdobe PDFΠροβολή/Ανοιγμα


Τα τεκμήρια στην ΨΗΦΙΔΑ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα, εκτός αν αναφέρεται κάτι διαφορετικό.