Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/13988
Author: Σαράντη, Βάια
Title: Πολιτικές και μοντέλα τιμολόγησης στο διαδίκτυο
Date Issued: 2010
Department: Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών Ειδίκευσης στην Εφαρμοσμένη Πληροφορική
Supervisor: Στειακάκης, Μάνος
Abstract: Η τιμολόγηση ενός αγαθού, είναι ένα από τα κύρια συστατικά για την επιτυχία μιας επιχείρησης και μιας επιτυχημένης συναλλαγής σε κάθε αγορά, φυσική και ηλεκτρονική. Όταν αναφερόμαστε στον όρο τιμή εννοούμε όχι μόνο το χρηματικό ποσό για την απόκτηση ενός αγαθού αγοράς, αλλά και την αποτίμηση της αξίας των χαρακτηριστικών του αγαθού αυτού και της ικανοποίησης που η απόκτησή του δίνει στον καταναλωτή. Στο χώρο του διαδικτύου η τιμολόγηση αποκτά ακόμη μεγαλύτερη σημασία. Οι ηλεκτρονικές αγορές εκτός από ιδανικές είναι και ιδιαιτέρως απαιτητικές. Η χρήση των υπαρχουσών θεωριών, μεθόδων και προτύπων τιμολόγησης έχουν τη δυνατότητα να παρέχουν εξατομικευμένα και διαφοροποιημένα αγαθά. Από την μέχρι τώρα διαδρομή του τομέα του ηλεκτρονικού επιχειρείν διαφαίνεται πως όλα τα παραπάνω προσαρμόστηκαν και εξελίχθηκαν για να υπηρετήσουν τις νέες απαιτήσεις σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα. Και η εξέλιξη συνεχίζεται…
Keywords: Πολιτικές τιμολόγησης
Μοντέλα τιμολόγησης
Information: Διπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2010.
Appears in Collections:ΠΜΣ Εφαρμοσμένης Πληροφορικής (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Saranti_Msc2010.pdf1.69 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.