Please use this identifier to cite or link to this item: http://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1397
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.advisorΣιώμκος, Γεώργιοςel
dc.contributor.authorΚαραγιάννη, Γεωργίαel
dc.date.accessioned2006-12-28T12:23:41Z-
dc.date.available2006-12-28T12:23:41Z-
dc.date.issued2002-
dc.identifier.urihttp://dspace.lib.uom.gr/handle/2159/1397-
dc.descriptionΔΙΠ ΜΒΑ/19en
dc.descriptionΔιπλωματική εργασία--Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, Θεσσαλονίκη, 2002.el
dc.format.extent157 σ.el
dc.language.isoelen
dc.publisherΠανεπιστήμιο Μακεδονίας Οικονομικών και Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.rightsΤο ηλεκτρονικό αντίτυπο της διπλωματικής δεν έχει αποδεσμευτεί.el
dc.titleΤακτικές πολέμου marketing: ανάλυση της περίπτωσης της εταιρίας Cosmoteel
dc.typeElectronic Thesis or Dissertationen
dc.typeTexten
dc.contributor.departmentΔιατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
Appears in Collections:ΔΠΜΣ Διοίκηση Επιχειρήσεων (M)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
KaragianniGeorgiaMsc2002.pdf6.99 MBAdobe PDFView/Open


Items in Psepheda are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.